Moje kartki świąteczne 2020 i...
Konkurs dla moich czytelników i widzów - z super nagrodami!!

 Ho Ho Ho!!! Witajcie kochani!


Dziś znów zapraszam was na mój kanał na YouTube, gdzie mam dla was świeżutki film - z moimi tegorocznymi kartkami świątecznymi! Wszystkie kartki już od obdarowanych, to mogę pokazywać :) Większość z nich w ostatnich dniach pojawiła się już na moim Instagramie @ushiilandia, ale nie wszystkie! No i przypomnę też karteczki, które robiłam jeszcze latem, w ramach Christmas in July :) Ale ani tutaj, ani na YT ich nie było :) 
Zapraszam was na film, wystarczy kliknąć w obrazek :)

Ale... to nie wszystko!! Bo na końcu filmu mam dla was mega niespodziankę!! 
 
Tak, tak, konkurs, z fantastycznymi nagrodami!! 
 


Cieszy mnie jak wiele osób lubi i subskrybuje mój kanał! Po roku jego istnienia i 25 filmach (wow, nawet nie sądziłam, że już nagrałam ich aż tyle!) mam prawie 900 subskrybentów, bardzo to miłe :) I mam cichą nadzieję, że ta liczba nadal będzie rosła :) Dlatego dziś, w tym świątecznym czasie chciałbym wam podziękować za ten wspólnie spędzony czas i zabawić się w waszego Świętego Mikołaja :) A co dokładnie chciałbym wam podarować? To już sprawdźcie na filmie :D Zdradzę tylko, że dziele się tym co sama kocham, a wiadomo nie od dziś, że #rosyowl kocham nie od dziś :)

Mam dla was aż trzy zestawy prezentowe i oczywiście obdaruję nimi trzy osoby :) 

A co trzeba zrobić, żeby wziąć udział w zabawie?
1. Zasubskrybuj mój kanał Ushiilandia na YT, jeśli jeszcze tego nie zrobiliście
2. Jeśli używasz Instagrama zajrzyj do mnie na konto: @ushiilandia i dołącz do moich obserwatorów (jeśli masz inny nick daj znać o tym w komentarzu)
3. Jeśli udostępnisz info o mojej zabawie - będzie mi szczególnie miło
4. Napisz w komentarzu pod filmem jakie filmy na moim kanale lubisz najbardziej i dlaczego? Nie wpisuj się proszę tu na blogu, bo niestety - Blogger od dawna  uniemożliwia mi odpisywanie na wasze komentarze, choć próbowałam wielokrotnie :( Dlatego w ogóle zapraszam was do pisania do mnie na Insta i YT, albo FB (linki na końcu wpisu)...

Wiem, że teraz prawie każdy jest zabiegany przed Świętami, dlatego czekam na chętnych na moje upominki przez 2 tygodnie - do 4 stycznia :) Wtedy ogłoszę wyniki na swoim fanpage na Facebooku oraz tu, na blogu!

A dziś chciałbym wam życzyć zdrowych, spokojnych Świąt bez żadnych trosk, by spełniły się wasze małe gwiazdkowe marzenia, by na stole znalazła się wasza ulubiona świąteczna potrawa, a przy stole nie zabrakło ważnych dla was osób! 
 
Wesołych Świąt!
Ushii
 
 ❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆
 
Moje miejsca w sieci:
 

1 komentarz :

Dziękuję za odwiedziny i komentarze!