Specjalistka od powrotów?

Tak, to umiem na pewno, znikać stąd na długo i wracać po raz enty :) Ale co robić, czasem nie da się inaczej... najpierw blogowanie kompletnie nie wchodziło w grę, a jak już znalazłam czas - to okazało się, że nie mam na czym, bo mój komputer postanowił pożegnać się z tym światem... i tak zleciał kolejny miesiąc. Cóż, wreszcie udało mi się znaleźć coś zastępczego.

Wiele się przez ten czas u nas zdarzyło i napiszę o tym dokładniej już jutro, jak tylko dokopię się do właściwych fotek, bo panuje w nich niejaki chaos po akcji rozpaczliwego odzyskiwania :) Obiecuję, koniec z tą ciszą! Zanim jednak przejdę do spraw bardziej na czasie: różnych wyjaśnień, naszych tegorocznych dekoracji świątecznych i innych takich, dziś wrócę do sprawy drzwi, które pokazałam ostatnim razem... Bardzo się cieszę, że tak Wam się spodobały - i żałuję, że niestety nie miałam możliwości odpowiedzieć wtedy na wszystkie maile i pytania którymi zostałam zasypana. Ale już to nadrabiam - informacje, o które pytaliście już uzupełniłam i, dla porządku, umieściłam je w tamtym poście (tutaj), aby również w przyszłości nikt nie miał problemu z ich odnalezieniem.

A na koniec jeszcze małe chwalipięctwo...

Miłą niespodziankę sprawiło mi czasopismo Moje Mieszkanie - Ushiilandia znów zagościła na ich łamach, tym razem w wydaniu specjalnym - "Najpiękniejsze dekoracje domu" :))




Zatem - do zobaczenia jutro!

Pozdrawiam,
ushii

38 komentarzy :

  1. Wspaniale, że juz jesteś. Liczę, że nadrobisz wszystko i zasypiesz nas wielką garścią insporacji!!! W ogóle się nie dziwię, że zostałas po raz kolejny wytypowana. Twoje mieszkanie jest piękne i niezwykle oryginalne tak więc właściwa osoba we właściwym miejscu, pozdrawiam i czekam na jutrzejszy post:) Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę się starała w miarę możliwości nie zawieść oczekiwań :)

      Usuń
  2. Gratuluje, Uleńko! Zaluje, ze tutaj na Slowacji nie ma tego czasopisma i nie tylko tego:( Ja po raz kolejny ciesze sie, ze jestes:) Pewnie jutro pokazesz troche z magii Swiat, na 100% zajrze!
    Sciskam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie możer następnym razem, jeszcze będzie zupełnie nieświątecznie...

      Usuń
  3. Dobrze znów Cię widzieć, Ushii :D Czekam na kolejne wpisy, kolejne fotki, kolejne inspiracje! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że wróciłaś. Brakowało mi Twojego pisania. Pozdrowienia i gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Achhhh jak dobrze,że jesteś:)
    A czasopismo nawet mam:)
    Gratulacje Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj z powrotem! Super, że już jesteś i z niecierpliwością czekam na kolejne wpisy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Co dzień wypatrywałam i się doczekałam:)Wiem jak to jest z brakiem czasu i z komputerami które nie chcą już z nami współpracować.Cieszę się że jesteś i czy znikasz czy jesteś to jednakowo się do Ciebie tęskni.Masz taki blog ,który nie idzie w zapomnienie tylko dlatego ,ze brak w nim codziennych postów Do Ciebie się po prostu wraca bo jest jakaś magiczna nić która nie pozwala błądzić i zapomnieć.Ja z przyjemnością przeglądam starsze posty jak robisz dłuższe przerwy i z wielką przyjemnością czekam na nowe jak dziecko na obiecanego cukierka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze... az się zarumieniłam :) Bardzo mi miło!!

      Usuń
  9. Cieszę się że już wracasz:) Gratuluję powrotu na łamy Mojego Mieszkania. To właśnie z tej gazety, czytając kilka lat temu artykuł o Twoim domu, dowiedziałam się o blogowym świecie:)
    Pozdrawiam serdecznie;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej mi miło - że mogłam ten światek dla ciebie odkryć :)

      Usuń
  10. cieszę się, że jesteś i gratuluję z całego serca:)
    buziaki i do jutra!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję!Widziałam, widziałam:-))
    A to jutro będzie się działo:-))
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem? Może wcale nie... dostałaś maila??

      Usuń
  12. oj czekałam na tę chwilę :) super ,że Jesteś ♥ ściskam

    OdpowiedzUsuń
  13. Z niecierpliwością czekam na dłuuugiego posta oraz piękne inspirujące zdjęcia. Stajesz się gwiazdą Ushi :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jupi!!! oj czekam na tego jutrzejszego posta:):): hi hi:):):) Ciekawe czym się pochwalisz??? :):):)
    Czemu u mnie nie ma tej gazetki dostępnej? :(

    OdpowiedzUsuń
  15. widziałam,widziałm...gratuluję Ci serdecznie Uluś!!!!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję Uleńko! Jesteś mistrzynią dekoracji!
    Całuję!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nareszcie!!! Odzyskałam dziś Internet (po dwóch tygodniach przerwy), a tutaj taka niespodzianka - Twój powrót :) Cieszę się bardzo i nie mogę doczekać jutra :)
    Gratuluję powrotu na łamy Mojego Mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję :) we wszystkich gazetach powinno być o Tobie głośno! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj!!!! Jak miło Cię widzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nareszcie!!
    Dobrze,ze wrocilas,bo juz chcialam list gonczy drukowac ;o)
    Gratulacje i usciski!
    Frida

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć Kochana, bardzo się cieszę że już jesteś :)))
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję Wam Kochane że jeszcze tu zaglądacie i za miłe słowa!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję!!!!!!!!!!! Ciesze się za ciebie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze!