Ushiilandia w "Moim mieszkaniu" ...i wyczekane losowanie :)

Jakoś na początku roku zdarzyło się tak, że dostałam maila. Potem było spotkanie, bardzo sympatyczne. Potem upłynęło trochę czasu - bo ja ciągle zaganiana byłam - aż wreszcie, tuż przed Wielkanocą udało nam się spotkać znowu, tym razem w towarzystwie niezliczonej masy statywów, aparatów i innych sprzętów, o których niestety mogę tylko pomarzyć na co dzień :) A efekty tego spotkania - od dziś możecie zobaczyć w najnowszym "Moim Mieszkaniu" :) Zapraszam do lektury!


I co o tym sądzicie? Było wtedy bardzo słonecznie i zdjęcia są troszkę za żółte (zwłaszcza drewno), ale mi i tak się podoba :)


Ale przecież dziś dzień losowania, wiec nie przedłużając - losujemy! Losy wydrukowane, pocięte i gotowe, maszyna losująca odpalona i...

And the winner is... zestaw I - konik i serduszko - wędrują do Imoen!

A zestaw nr II, notesik i zawieszka - wylosowała Fuerto!


Moje gratulacje moje drogie! Było mi niezwykle miło przeprowadzać to losowanie, cieszy mnie, ze tak dużo osób chciało wziąć udział w zabawie :) Ale powiem Wam, ze byłoby mi tez niezmiernie miło, gdyby osoby, które pisały, że podglądają mój blog od dawna, ale się nie ujawniały, czy też takie, które piszą, że podoba im się mój blog, ale nigdy nie odzywają się w wyjątkiem candy - czasem jednak zostawiły po sobie jakiś ślad w postaci komentarza :)

To na prawdę motywuje, żeby dalej pisać, jeśli widzę, ze kogoś interesuje to co robię - jeśli w statystykach widzę dużo wejść, a komentujących jest niewielu, to myślę sobie - dlaczego nic nie piszą? Nie podoba im się i odchodzą? Nie znaleźli tu nic ciekawego i nie chce im się nic napisać? A może po prostu boją się odezwać, albo myślą, że mnie ich opinia nic nie obchodzi? A czasem w mailach do mnie piszecie, że podoba wam się u mnie, ale nic nie piszecie, bo nie wiecie czy wolno... Wolno, a nawet trzeba, bo chyba każdy blogowicz lubi poznawać osoby wpadające do niego z wizytą :) Ja na pewno!

Ale dość tych wynurzeń, szczęśliwcy wylosowani (adresiki poproszę :) a wszystkim pozostałym przypominam, ze jeszcze trwa candy na moim drugim blogu, Ma belle Maison i czeka tam słodka skrzyneczka do zgarnięcia! I proszę mi nie pisać, że nie wierzycie w wygraną, żeby wygrać trzeba grać!

Zapraszam serdecznie :)
ushii

151 komentarzy :

  1. Ja niestety nie zostałam wylosowana ale na pocieszenie kupię sobie gazetkę ze zdjęciami twojego mieszkanka. pozdrawiam
    . onja

    OdpowiedzUsuń
  2. O jeju! zaraz biegnę do kiosku..koniecznie muszę poczytać!:)

    Ale powiem, że i bez "Mojego mieszkania" wiem, że z Ciebie czarodziejka jest:)

    Gratuluję Dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję szczęśliwcom :) Czemu to nie ja? :( buuu ... Ale gazetkę na pocieszenie sobie kupię ... koniecznie :) Buziaki dla Ciebie Ulu.

    OdpowiedzUsuń
  4. gazetę kupuję co miesiąc, miło mi będzie i tam ciebie spotkać

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwycięzcom Candy!!!!
    A Tobie Ushii gratuluję artykułu w gazecie!!!!!!!
    Na pewno sobie kupię i poczytam ;)
    Pozdrawiam
    Nikusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Zwyciężczyniom !!! Teraz biegnę po gazetkę i oczywiście również dla Ciebie ogromne gratulacje:)
    Miłego popołudnia:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. O jak strasznie się cieszę,
    Wygrałam, hura!!!
    I gratuluję artykułu w gazecie, idę do kiosku po Moje mieszkanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję bardzo artykułu! Szkoda, że zagranicą nie będę mogła poczytać :(
    A zwycięzcom gratuluję cudnych nagród!
    Zapraszam do siebie po nagrody również http://emmawpodrozy.blogspot.com/2010/06/emma-rozdaje-prezenty-nie-wiem-czy.html
    Pozdrawiam serdecznie i gratuluję jeszcze raz! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje .Po gazetkę zaraz pobiegnę do kiosku..Ushii gratuluję artykułu..Brawo .Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! odpisz proszę na komentarz w poprzednim poście. A po koniku płakać będę...:( ależ mi się podobał:) a w ogóle jak bużka sympatyczna Twoja:) wyglądasz jak nastolatka!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ushii! Właśnie weszłam na Twojego bloga, zaczęłam czytać i... zadzwoniła mama "Kupiłam MM! Wiesz kto tam jest?!" A ja mówię "Ushii! Wiem, właśnie jestem na blogu!" Moje gratulacje Uleńko, masz niesamowity gust, masę doskonałego smaku w tworzeniu pięknych rzeczy i wnętrz. Jesteś moją inspiracją, żeby dokończyć to co robię i zabrać się za to, co bym chciała. Pozdrawiam Cię, serdecznie!!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sesja! i fajnie, że trafiło na Ciebie :))
    a szczęśliwcom gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaraz idę po gazetkę !!!
    Gratuluję wygranym !!!
    Sama wzdychać będę dalej, może kiedyś szczęście się uśmiechnie ;-)
    Jak będziesz miała wolną chwilkę wpadnij na Candy do mnie.
    Dziękuję za zabawę i już czekam na następną.
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie też szczęście przeszło koło nosa, ale przecież wygrać wszyscy nie mogą :))))
    Gazetę trzeba zakupić widzę na niej tajemniczą i piękną kobietę. Gratuluję Ci z całego serca; warto pisać o tak niezwykłych osobach:D
    Pozdrawiam ciepło...

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj wzrośnie im sprzedaż.
    Tytuł idealnie wybrany :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wygranym! I Tobie za wydruk. Ale nie dziwię się, że się zaiteresowali Twoim wnętrzem - w sensie domostwa Twego ;-) , bo ładnie i przytulnie i pomysłów masz miliony...

    OdpowiedzUsuń
  17. wchodzę rano do Ciebie na bloga, szukam newsa o publikacji, bo gazetke już trzymam w ręku, a tu nic!? No więc wypchnęłam się przed peleton i skomentowałam pod poprzednim postem :)))
    raz jeszcze gratuluję i czekam niecierpliwie na kanapę w nowej szacie - kto już czytał, to wie o co chodzi;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, muszę kupić gazetę koniecznie! Zwyciężczyniom gratuluję, a z innej beczki - dzięki za to, co napisałaś o komentarzach. U mnie licznik przekroczył już 3000, a daj Boże, że choć jednego komentarza doczekam... oczywiście, zakładam, że nic się nikomu nie podoba i powolutku tracę energię... ale nie miejsce to na żale! Piękne tworzysz rzeczy i zazdroszczę wylosowanym! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje Mieszkanie prenumeruję od lat i dziś też zamierzam kupić sobie numer i podziwiać Twoje piękne mieszkanko:)Gratuluję zwycieżczyniom i zapraszam serdecznie do mnie:)
    Miłego dnia:)!

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje Mieszkanie prenumeruję od lat i dziś też zamierzam kupić sobie numer i podziwiać Twoje piękne mieszkanko:)Gratuluję zwycieżczyniom i zapraszam serdecznie do mnie:)
    Miłego dnia:)!

    OdpowiedzUsuń
  21. Tworzysz dom z duszą, bez dwóch zdań :) zachwycił mnie Twój blog i z chęcią zawitam tu znowu ! a sesji w gazecie gratuluję Ci serdecznie !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję. Muszę koniecznie kupić ten numer. Wcale się nie dziwię, że Cię zauważono. Mi też wpadłaś w oko. Jeszcze raz gratuluję i życzę dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje zwyciezcom :)
    Juz gazetke sobie zamowilam, przyjdzie droga pocztowa bo niestety u mnie nie ma :( Nie moge sie doczekac az przyjdzie
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Uleńko,gratuluję sesji w MM,Twoje mieszkanie i Ty zasłużyliście na to :) Poproszę dzisiaj mamę aby mi kupiła najnowszy numer.Jak będę w sierpniu w Polsce od razu sięgnę po Twój artykuł.

    Gratuluję szczęściarom!Mam jeszcze szansę w Ma Belle Maison :) Kto wie,kto wie...

    Ściskam serdecznie.

    p.s.napisałam maila.

    OdpowiedzUsuń
  25. gratulacje przesyłam i... taki smutek czuję :):):)
    A zdjecia i wyróżnienie ... co cóż należało się czarodziejce :):)P:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Podziwiam od dawna:) Nic dziwnego że mieszkanko doczekało się sesji, tyle pracy i marzeń "kosztowało":)
    Gratuluję zwyciężczyniom:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. paulinko wiem Kochana ale teraz nie mogę na pocztę wejść... odpiszę potem ale przecież wiesz, że dla Ciebie wszystko :)

    martaem - no wiem :) a ja jej jeszcze wtedy nie miałam, bo kiosk dopiero od dziesiątej otwarty... a kanapa... też będzie niedługo :)

    dziękuje wszystkim za miłe słowa!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana Uluś,niema problemu,nie pali się,na Twojego maila mogę nawet wieczność czekać.

    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję wygranym :)

    A co do wejść i komentarzy - staram się komentować jak najczęściej, czasem tyko poczytam i lecę dalej, bo czas goni, a czasem wracam do Ciebie po kilka razy dziennie i nabijam licznik :D
    Więc te liczniki trochę oszukują ;)

    Gratuluję sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  30. No i wpadlam sobie tutaj przypadkiem i jestem zaczarowna pasja, ktora tu panuje.Ogladam wiec i syce oczy tym czego nie mam, a zawsze marzylam miec, ale nie umiem byc wierna jednemu stylowi.Pozdrawiam Pasjonatke serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje dla wylosowanych dziewczyn :))

    Cieszę się, że Twoje mieszkanie zostało docenione, a teraz zobaczy je więcej osób. W końcu to Twoja zasługa, wiele pracy i ... na efekty nie trzeba było długo czekać :))
    Zrobiłaś nam fajną niespodziankę!

    Pozdrawiam bardzo serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluje osobom, które wygraly candy:))mnie sie udalo w Asiulkowo ostatnio:)
    Jestem,też ciekawa artykułu,poprosze kogoś by kupil i przeslał do NL.
    Jesli chodzi o pisanie komentarzy...Z własnego doswiadczenia wiem, że osobom nowym, które niedawno wkroczyly w blogowy świat, które albo nie mają bloga albo tak jak ja dopiero zgłębiają tajniki blogowania jest bardzo trudno uzewnetrzniać się na forum publicznym.Pomimo,że nikt tutaj nie gryzie a wręcz przeciwnie, mozna poznac wiele ciekawych, bardzo serdecznych i sympatycznych osób trudno nagle wejść w twoje lub czyjeś progi.Bo blog to taki drugi dom.Ja sama nie wiem czy wypada mi pisać do osób, które tak naprawdę nie znam i nie wiem czy one chcialyby mnie poznać.Rozumiem,że mowisz nie wszystkim łowcom candy, ale osoby troszke niesmiałe(anonimowi podgladacze, a jest ich sporo,ja bylam anonimowa prawie rok) mogą poczuc sie oniesmielone Twoimi bezposrednimi wypowiedziami na w/w temat...i dlatego nie pozostawiaja sladu w postaci komentarza.
    Pozdrawiam wszystkie blogujace Panie, uwielbiam Was wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Koniecznie muszę kupić gazetę! Mam nadzieję, że jeszcze wszystkie nie zostały wykupione ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kasiu, ale ja nie o liczniku mówię, tylko o statystykach :) tam zliczane są indywidualne wejścia, z ip...

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję wygranej i zazdroszczę bardzo, zwłaszcza konika ;)
    abilysecretly - pisze całą prawdę i tylko prawdę; sama uwielbiam zwiedzać blogi (Twój mnie urzeka) ale to wszystko jest takie nowe, a jak nowe to i są obawy, pewna nieśmiałość....
    Pozdrawiam Ciebie Ushii oraz Wszystkich piszących i niepiszących;)
    Zaraz biegnę do kiosku po gazetę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. abily - no nie wiem - komentować się wstydzą, ale brać udział w zabawie to juz nie? dziwna ta nieśmiałość... jakoś to do mnie nie przemawia. i każda z nas tu komentujących kiedyś tez napisała ten pierwszy komentarz przecież :P i żyje :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gazetkę z wielką przyjemnością przestudjuję. Fajnie słyszeć ,że ktoś oprócz blogerek, będzie mógł pozachwycać się Twoim wnętrzem. Gratuluję serdecznie i dziękuję za miłą zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję artykułu. Masz niesamowite wyczucie smaku, a Twoje mieszkanie zachwyca. Zaglądam tu z wielką przyjmnością.

    OdpowiedzUsuń
  39. :) po gazetkę polecę:P zwycięzcom gratuluję:))))))))
    a Tobie dziękuję za zorganizowanie tak świetnego candy:)
    Pozdrawiam nadal pełna dylematów..

    OdpowiedzUsuń
  40. GRATULACJE ZWYCIĘŻCZYNIOM NO ALE PRZEDE WSZYSTKIM GRATULACJE DLA CIEBIE ULEŃKO TO NAPRAWDĘ WIELKI SUKCES!!
    BARDZO SIĘ CIESZĘ ZE TRAFIŁAM NA TWÓJ BLOG, BO DOPIERO TERAZ ZOBACZYŁAM NA WŁASNE OCZY, ŻE ZE ZWYKŁYCH RZECZY MOŻNA STWORZYĆ MAGIĘ!
    POZDRAWIAM GORĄCO

    OdpowiedzUsuń
  41. Ushii, ludzie sa niesmiali...(znaczy ja),są osoby ktore nie umieja szyc(znowu ja), maja 2 lewe rece do innych robótek bądź majsterkowania(ja) a candy to tak cudownie prosty sposób by zdobyć cos cudownego, czego sami nie jesteśmy w stanie wyprodukować.No nie wspominająć o pewnej pulapce pszychologicznej.Kto by nie chcial siegnąć po cukierka jeśli ktos rozdaje! Za darmo!.Może sie zagalopowalam w poprzednim komentarzu ale mówilam głównie w swoim imieniu, ale myslę,że beda osoby, ktore tez sie pod tym podpiszą.

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję zwyciężczyniom!
    Tobie również gratuluję artykułu w gazetce!

    OdpowiedzUsuń
  43. No to ci szczesciary! Gratulacje dziewczyny!
    No prosze o gazetke sie postaram a nie bedzie latwo tutaj. Moze zamowie u mamy w Polsce i sobie.... kiedys odbiore. Bardzo ciekawa jestem! I gratulije Tobie rowniez i ciesze sie razem z Toba! Bede sie Toba chwalic! :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Po gazetkę polecę, a jakże! Serdecznie Ci gratuluję:) Zwyciężczyniom candy również!
    Twoje mieszkanko jest urocze, ale to już wiesz, bo wszyscy to piszą.I
    Zgodnie z Twoją radą byłam po farbę w spreyu w LM na Żeraniu i wyobraź sobie, że nieśmierdzącego mat kremu nie było:( , tylko połysk, abo śmierdziel. No nic, będę polować jeszcze:)

    Mogę mieć jeszcze pytanko na temat farb w Twoim mieszkaniu na ścianach? Jakiej są firmy i czy to jest czysta biel, czy jakiś inny kolor białopodobny lub numer? Będę BARDZO wdzięczna za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję zwyciężczyniom:) a ja dziś kupiłam gazetkę rano, jadąc do pracy,a tu taka niespodzianka!
    gratuluję pięknego mieszkanka!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję sukcesu na łamach "Moje mieszkanie" :) należało Ci się!!! Naprawdę masz dryg do upiększania najmniejszych i tych zdecydowanie większych rzeczy!!! Co dzień czekam na kolejną porcję Twoich wpisów i tych pięknych rzeczy uwiecznionych na fotografii :) Gratuluję również zwyciężczyniom :) I życzę miłego dzionka :) Cieplutko pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Ushii nie wiem czy to ty robiłaś te serduszka z modeliny , którą można kupić w empiku. Mam pytanko i potrzebuję ewentualnie odnośnik do tego posta, gdzie opisywałaś swoje poczynania.
    A jeżeli to nie Ty :):):)
    to może wiesz kóra dziewczyna je robiła?????
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  48. Ulunia, gratuluję sesji w gazecie! Zaraz po pracy pędzę ją zakupić!!!
    Gratuluję wylosowanym dziewczynom!!!
    Znowu mi nie dopisało szczęście...buuuu..

    Buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  49. gratuluję wygranym! I zaraz "popędzam" do kiosku :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Właśnie wracając z uczelni kupiłam nowy świeżutki numer Mojego Mieszkania i co widzę? Autorka bloga, którego tak często odwiedzam mimo, że nie zostaje po mnie tutaj żaden ślad. Masz piękne mieszkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ushii, gratulacje ogromne!
    I zwyciężczyniom-szczęściarom również!

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie ma takiej możliwości, żeby komuś nie podobało się to co tutaj pokazujesz. Ktoś może mieć inny styl itp., ale obiektywnie patrząc prezentujesz tu naprawdę same cudeńka: od aranżacji, poprzez meble, ozdoby, a na pychotach do jedzenia skończywszy. Ja na przykład nie prowadzę własnego bloga i dopóki o tym nie powiedziałaś, nie miałam pojęcia, że komentarze "zwiedzających" mają takie znaczenie. Myślałam, że duża liczba wejść już jest dowodem tego że blog jest super. Komentarzy nie zostawiam może zbyt dużo, bo często wydaje mi się, że nie wniosą nic odkrywczego, ale obiecuję się poprawić, tym bardziej, że każdy Twój wpis naprawdę zachwyca !!!
    A łowcom candy konsekwentnie mów NIE, określając (tak jak kiedyś) kryteria dla uczestników losowania. Pozdrawiam i mimo prawie 9-cio miesięcznego brzuchala zaraz chyba się dźwignę i polecę do kiosku :-))))

    OdpowiedzUsuń
  53. co o tym sądzimy - ja sądzę, że... zaraz polecę po zakup numeru tylko dla siebie :) no dobra, nie zaraz, bo mały krzykacz dziś wyjątkowo marudny ( gdzieś się schowało dziecko z Pewexu ;) ) a pogoda nie rozpieszcza, ale na pewno zakupię by z szerszej perspektywy obejrzec Twoje urocze mieszkanko :)

    ja dla odmiany w candy bardzo rzadko udział biorę, bo skoro czasu brak na regularne odwiedziny i komentarze to mi głupio potem po cukierki się ustawiać ;)

    pozdrawiam serdecznie

    p.s. mnie też było miło cie poznać - niezwykle miło :) może się skusisz na jesienne spotkanie scraperek w Łodzi :) dam znać jak będzie coś bliżej wiadomo

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluję sesji i artykułu! Myślę, że dla takich chwil chce się żyć. A Tobie i Twojemu mieszkanku taka nagroda zasługuje się zawsze bo tworzysz extra rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie mam jeszcze najnowszego numeru "Mojego Mieszkania", ale czytuje to pismo regularnie. Z przyjemnością zobaczę w nim Twoje cztery kąty. Lubie zaglądać do Twojego bloga, choć rzadko zostawiam komentarz, bo musiałabym powielać wpisy dziesiątek osób przede mną. Dzięki za zabawę w candy, gratuluję zwyciężczyniom. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  56. A ja gazetkę mam, widziałam , podziwiałam i już mi mniej szkoda, że w losowaniu nie na mnie wypadło'-)

    OdpowiedzUsuń
  57. Najlepszy krajowy blog według mnie :) Obserwuje od dawna ale to mój pierwszy pozostawiony ślad :) Pozdrawiam i czekam na kolejne wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  58. Tu blog es bellisimo!!!
    podrias agregar un traductor? en que idioma escribes?? disculpame la ignoracia...soy argentina y vivo en italia, paso siempre por aqui pero no se de que manera escribir. Ahora uso un traductor de google.
    un beso enorme!!!

    Your blog is very beautiful!
    you could add a translator? in what language you write? Excuse the ignorance ... I'm living in Argentina and Italy, always has happened here but that is not how to write. Now I use a google translator.
    a huge kiss!

    OdpowiedzUsuń
  59. Vaš blog je zelo lepa!
    Lahko dodate prevajalka? v katerem jeziku pišeš? Oprostite nevednosti ... živim v Argentini in Italiji, vedno se je zgodilo tukaj, ampak ni napisal tako. Zdaj uporabljam google prevajalec.
    velik poljub!

    OdpowiedzUsuń
  60. Kupiłam dziś gazetę - nie wiedząc, że zobaczę w niej mieszkanie kogoś znanego z netu ;) To była wielka przyjemność! Piękne wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  61. No to teraz już sławna na całą Polskę jesteś!!! Super:)
    Muszę poprosić kogoś, żeby mi gazetkę kupił:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Pozostaje mi tylko pogratulować:D. Moje Mieszkanie to prestiżowy tytuł. Poza tym nie mogę przestać podziwiać wnętrza Twojego mieszkania:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ana - I'm from poland, not so far form italy :) will think about translator for you, but i'm not sure if it can translate some of my phrases:P
    thank you for your visit!
    greetings

    Anonimie - no aż się zarumieniłam :)) dziękuję za taki komplement :))

    Agi - wcale nie ma znaczenia ile juz osób się wypowiedziało - tu nie chodzi o ilość komentarzy :) tylko to naprawdę wielka frajda dowiedzieć się, że np. właśnie Tobie spodobało się coś u mnie - albo wprost przeciwnie - może właśnie masz jakieś uwagi - nie tylko głaskania tu oczekuję, o nie :) bardzo jestem ciekawa opinii odwiedzających mnie osób - i tych mi trochę znanych i tych całkiem nie znanych - no bo jak inaczej mogłybyśmy się poznać? :)
    zapraszam Ciebie i innych podczytywaczy serdecznie - wpadajcie jak najczęściej i dajcie znać, że byliście :)

    pozdrawiam wszystkich serdecznie!!
    jesteście kochani!!

    OdpowiedzUsuń
  64. Fantastyczna sesja, na moim komputerze Twoje mieszkanie w gazetowym wydaniu pieknie sie prezentuje (drewno wcale nie jest zolte...) :).
    Gratuluje serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  65. No Uleńko, przeczytałam i pooglądałam z wieeeelkim zaciekawieniem. Jak to miło, że właśnie Ciebie spotkała ta przyjemność zaprezentowania swojego miejsca w magazynie. Pięknie o sobie opowiedziałaś Ty nasza Kochana Czarodziejko!
    Całusy przesyłam!
    A i dziewczynom gratuluję!
    A za reklamę llooka dziękuję:):*

    OdpowiedzUsuń
  66. Czytam, czytam... I tak myślę, że to pech jakiś, że przegapiłam dzisiaj w empiku gazetkę. I, że jeszcze raz przyjdzie mi się po nią wybrać, bo pooglądać Twoje mieszkanie to niezwykle kusząca sprawa. Czytam dalej, że dziś losowanie i już myślę, że znowu mi Twoje cudeńko umknęło... A tu taka niespodzianka. Trzy razy sprawdzałam, czy to na pewno ja.

    Tak więc gratuluję i Tobie i Fuerto i sobie. I już w myślach ustawiam konika i wieszam serduszko.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. Oj koniecznie trzeba się wybrać po gazetkę:) ciekawa jestem bardzo co napisali...

    A tak liczyłam na tego konika;) no cóż może jeszcze gdzieś przeznaczony mi inny konik. Co do e-maila to myślałam, że nie odpisałaś z braku czasu po prostu:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja się chyba normalnie wproszę do Ciebie na kawę, tak masz pięknie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  69. Gratuluję sesji w MM i dziewczynom, które wygrały! Pat

    OdpowiedzUsuń
  70. Sama w cichości sobie popłaczę, że nie wygrałam...ale kupię MM i poczytam...
    gratuluję tym, które wygrały...szczęściary jedne...

    serdecznosci...

    OdpowiedzUsuń
  71. Gratulacje dla Zwyciężczyń candy!
    I gratulacje za wspaniałą sesję mieszkanka! Kapitalna sprawa i wspaniałe wyróżnienie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. No Moja Panno!!Ładne rzeczy ja tu widzę!!!:)) Moje wielkie gratulacje!
    Twoje wnętrza w gazecie, brawo!!a Fuerto i Imoen gratuluję wygranej! szczęściary... ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Ushii Kochana! Gratulacje przeogromne!!! Zgadzam sie z tytulem : jestes prawdziwa Czarodziejka wnetrz :)
    Zaluje tylko, ze nie dane mi bedzie przeczytac ten artykul, ale coz... takie sa 'uroki' zycia na obczyznie niestety ;)

    Usciski!

    OdpowiedzUsuń
  74. Ode mnie również ogromne gratulacje! piękne mieszkanie i nic dziwnego że jest w gazetce :)
    Pozdr An

    OdpowiedzUsuń
  75. Czytam od pół roku, wzdycham, zachwycam się i podziwiam, a ujawniam się po candy, żeby podkreślić, że nie prezenty - choć piękne - mnie tu przyciągają. Ale postaram się komentować częściej, bo naprawdę uwielbiam tu wpadać.
    Pozdrawiam, Marta z Lublina

    OdpowiedzUsuń
  76. a ja nie wiedzialam nic o gazecie Moje Mieszkanie - zaraz jutro zakupię, jedynie mogę dodać, że wśród znajomych opowiadam o twoim blogu, jakie masz wspaniale i rewelacyjne pomysły, a te osoby, które wchodzą na twój blog potem mi piszą, ze zbierają szczęke z podłogi z wrażenia :)))
    Danusia

    OdpowiedzUsuń
  77. a ja nie wiedzialam nic o gazecie Moje Mieszkanie - zaraz jutro zakupię, jedynie mogę dodać, że wśród znajomych opowiadam o twoim blogu, jakie masz wspaniale i rewelacyjne pomysły, a te osoby, które wchodzą na twój blog potem mi piszą, ze zbierają szczęke z podłogi z wrażenia :)))
    Danusia

    OdpowiedzUsuń
  78. eeee no co Ty Ula?! gratuluję!!!! :DDDDDDDDDDDDD kurcze muszę gazetkę kupić!!!! :))) ale fajnie :)))) ależ jestem ciekawa ;)

    przede mną sądne dni... trzymaj kciuki ;)
    buziaki :************

    OdpowiedzUsuń
  79. Gratulacje sesji - polecę jutro szukać gazety żeby się dodatkowo napatrzeć i mieć kolorowe i wydrukowane ushiinowe cuda.
    Szczęściarom GRATULUJĘ! i dziękuję za emocjonującą zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  80. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  81. witaj!gratuluje artykulu w MM!jak tylko o tym przeczytalam, zaraz pobieglam kupic gazete :) mieszkanko masz piekne, na Twojego bloga wchodze codziennie, ale dopiero dzis napisalam.nie zrażaj sie tym, ze nie wszyscy komentuja kazdy wpis,ja na przyklad wpadam na chwilke, podziwiam, zainspiruje sie i biegne dalej.przypuszczam, ze wiele jest takich osob jak ja.ale ogladam i czytam kazdy twoj nowy wpis, wiec oby tak dalej!pisz kochana i inspiruj, bo bez tego byloby nudno. pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  82. Ushi mam problem ;) Zapisałam sie na candy na Twoim drugim blogu i nie widzę mojego komentarza... Dzis dopisałam sie drugi raz i znów go nie widzę... A informacje na swoim blogu juz zamiesciłam...

    OdpowiedzUsuń
  83. Witaj,serdecznie gratuluję artykułu! I Zwyciężczyniom Twojego Candy też oczywiście gratuluję:-) Serdecznie pozdrawiam,Maja

    OdpowiedzUsuń
  84. Buuuu, szkoda, że nia ja... a tak mi się podobał Twój notesik. Gratulacje dla Wylosowanych! Oczywiście dołączam się również do gratulacji z okazji sesji. Wcale się nie dziwię,że do Ciebie zawitali :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Witaj Ula,
    Kupiłam właśnie przed chwilą gazetkę patrze a tam TY i Twój zaczarowany domek!!! No więc nie mogłam nie wpaść tu z gratulacjami!!!!!!
    Ściskam Cię mocno
    i pozdrawiam ciepło!
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  86. gratuluję szczęściarom! I BIEGNE PO GAZETKĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Gratuluję szczęściarom ! Z chęcią poczytam co ci tam napisali i pooglądam zdjęcia. Wiesz z tymi licznikami to może być tak,ze niektórzy (czytaj ja) zaglądają po kilka razy aby się napatrzeć i natachać:)

    OdpowiedzUsuń
  88. Koniecznie jutro lecę do kiosku!!! Gratuluję wygrywającym, szczęściary z nich :))) Ushii, co do komentarzy to ja myślę, że też często jest tak, że nie zawsze mamy czas coś napisać, ale jestem pewna, że zawsze wszystkie podziwiamy szczerze i ciebie i twojego bloga i wspaniały dom!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  89. Dziękuję za zorganizowanie zabawy.Mimo, że nic nie wygrałam nadal będę zaglądać do Ciebie, bo jest tu na co popatrzeć.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  90. A niech to.. znowu mi słodycz umknęła .. ale miast zakląć szpetnie pod nosem polecę jutro po gazetkę.. ależ mi narobiłaś smaka na te Twoje wnętrza.. chętnie Ci złożę wizytę :))
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  91. Gratulacje i buziaki!!!:):):) jutro popędzę do MIASTA po gazetę:):)Uściski wielkie Uluś.

    OdpowiedzUsuń
  92. Ushii znowu spróbowałam dodać komentarz zgloszeniowy na candy powitalne i nici z tego... Moge sie zglosić tu...?

    OdpowiedzUsuń
  93. Uleńko kochana, kupiłam gazetkę.Cudny artykuł!! A z Ciebie jaka piękna kobietka!!!
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  94. To ja się witam:), bo od niedawna do Ciebie zaglądam i...jak każdemu bardzo mi się u Ciebie podoba. Zostaję:)

    OdpowiedzUsuń
  95. No cóż oczarowało mnie i chyba tu zostane na dużej - bo miło tak oczka pocieszyć - gazetka kupiona artykuł przeczytany - oczarowana, zaczarowana MARZĘ o takim " niebie" jak to twoje na poddaszu.

    OdpowiedzUsuń
  96. Mam nadzieję, że uda się zdobyć gazetkę - dla mnie nie jest to takie proste. Serdeczne gratulacje dla Czarodziejki! Ach - te piwonie ...

    OdpowiedzUsuń
  97. Koniecznie muszę poprosić moich rodziców o zakup gazetki, a potem wyślę ja do Ciebie z prośba o autograf:):):)
    Zasłużony artykuł całkowicie!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  98. Wcale sie nie dziwie ze taka Perelka jak Ty zostala wylowiona przez siatke wywiadowcza tego czasopisma! W koncu kto jak nie Ty. Zycze jeszcze nie jednego, owocnego sukcesu oraz gratuluje wylosowanym kolezankom:) Ja nadal trzymam kciuki za powodzenie w drugim candy! Pozdrawiam Ulenko!

    OdpowiedzUsuń
  99. Uleńko, gratuluję!!! Dopiero dzisiaj przeczytałam. Twoje mieszkanie naprawdę zasługuję na bycie w gazecie, ale nie tylko jednej!
    Jest 6 rano, zaraz idę po bułki no i pierwsze co, kupuję MM!
    Dziewczynom gratuluję i jeszcze liczę, że mi się poszczęści w Ma Belle Maison!
    Pozdrawiam cieplutko z Sielskiego Życia!!!

    OdpowiedzUsuń
  100. bardzo bardzo Wam wszystkim dziękuję!!!
    Jest mi bardzo miło :))

    Susan - nie wiem dlaczego tak sie dzieje,czasem blogerowi sie coś chrzani... moze spróbój zamknąc przeglądarkę i otworzyć ją jeszcze raz i dopiero?

    Pozdrawiam serdecznie wszystkich!!!!

    OdpowiedzUsuń
  101. gratuluje, to jest dopiero nagroda za cudowną prace! super byc tak docenionym:)

    OdpowiedzUsuń
  102. complimenti a chi ha vinto il tuo blog è bellissimo.....complimenti.se vuoi passare da me mi fa piacere

    OdpowiedzUsuń
  103. Gratuluję Ushii :) masz świetne mieszkanie, bardzo mi się podoba.
    Nawiasem mówiąc powinnaś opatentować przepis na porządek, chętnie skorzystam ;-)

    Ściskam :))

    OdpowiedzUsuń
  104. Wow! Artykuł w gazecie to już coś :) Serdecznie gratuluję! I jak tylko się wybiorę z Duśką na spacerek, to na pewno udany się do kiosku po gazetkę. Tym bardziej, że ja też mieszkam na poddaszu, więc sympatię do Ciebie zawsze mam ogromną! I tyle u Ciebie inspiracji, że żałuję mojego braku czasu.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  105. gratuluję udanej sesji i już biegnę do kiosku :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Gratuluję publikacji :) To świetnie, że coraz więcej blogerek jest pokazywanych poza internetem, wolę oglądać w gazetkach prawdziwe mieszkania z Polski niż "mieszkania" zrobione w studio albo wnętrza dla nas kompletnie nieosiągalne. MM czytuję regularnie, tym bardziej się cieszę, że Cię zauważyli.
    Swoją drogą nie zwróciłam wcześniej uwagi, że mieszkasz w Warszawie. Może masz ochotę na spotkania robótkowe? Organizujemy takie od czasu do czasu :) Gdybyś chciała, daj znać, wyślę Ci namiary :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Uleńko gratuluję sesji w MM!
    To musiało kiedyś nastąpić.
    Twoje mieszkanko na poddaszu jest przepiękne! Dobrze, że będą mogli się o tym przekonać także czytelnicy czasopisma, a nie tylko Bloggerki.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Świetna publikacja!!! gratuluje Uluś ! siedzę nad nią w pracy i napatrzeć sie nie mogę, co chwilkę oglądam Twoje piekne mieszkanko. Brak mi słów. Mam tylko pytanie do Ciebie; czy te narożne półeczki kuchenne, które są pomiędzy szafkami to też kupowałać w ikei, czy one były robione osobno na zamównienie? pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  109. Gratuluje artykulu a zwyciezczyniom wygranych. Interesuje mnie tez jak spisuje sie robot Kitchen Aid, ktory dostalas kiedys na gwiazke no i jaki kolor w koncu wybralas?Wlasnie mysle o jego zakupie.

    OdpowiedzUsuń
  110. Aż mnie wcisnęło w krzesło...lecę do kiosku i będę niepocieszona jak nie dostanę na tej mojej wsi czasopisma!!!!! Najwyżej zaangażuję jakieś miejskie znajomości do natychmiastowego kupienia . Lecę szukać !!!
    Aaaa ... gratuluję wygranym.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  111. Jestem bardzo ciekawa tego artykulu w gazecie, dobrze ze jestem w Polsce bo zaraz pobiegne po nia. Gratuluje takiego wyroznienia.
    A zwyciężczyniom pozytywnie zazdraszczam.
    Pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  112. Maaaaam ! ,dostałam ,jak ładnie wyglądasz .Na razie tyle podczas jazdy samochodem zobaczyłam ,a teraz idę dokładnie przestudiować resztę!.

    OdpowiedzUsuń
  113. Ulcia - tak tak pzresyłka dotarła do mne wczoraj i bardzo Ci dizękuję. A ten notesik- naprawdę w myslałach marzyłam o nim - zaskoczyłaś mnie. aż żal jakies zapiski w nim robić bo taki śliczny jest.
    Kochana gazetkę włąsnei zakupiłam dzisiaj i gratuluję ci sesyjki. Twoje miaszkanko zasługiwało na pokazanie w gazetce.
    Pozdrawiam cieplutko zmykpakopakowac sie do wyjazdu

    OdpowiedzUsuń
  114. Czytam Twojego bloga od niedawna i w zasadzie pierwszy raz wypowiadam się u Ciebie. Gratuluje artykułu :) Oczywiście gazetę zakupiłam. Życzę Ci jeszcze wielu takich artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  115. Super sprawa z tą gazetą :) pozdrawiam serdecznie i cichutko podpatruje.

    OdpowiedzUsuń
  116. Oczywiście przed pracą odwiedziłam kiosk:) artykuł pozytywnie mnie zaskoczył, no i zdjęcia piękne, ale nie tak jak sama Ty:) na tym blogowym zdjęciu nie widać Twojej twarzy tak okazale. Gratuluje i życzę kolejnych artykułów, a tym samym inspiracji dla mnóstwa ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  117. Powinni się podzielić z Tobą zyskiem zdecydowanie ;o) Oczywiście zakupiłam, przeczytałam i obejrzałam. Jednak profesjonalne obiektywy dają większe możliwości. Pięknie jest u Ciebie, oj pięknie. Wszystko przemyślane, skomponowane, dopasowane.
    Ile czasu zajęło Ci urządzenie się tak zupełnie po swojemu?
    Przez Ciebie choruję na poddasze i tylko trudność ze znalezieniem poddasza z balkonem mnie wciąż trzyma w obecnym mieszkaniu ;o)(no i kredyt też niestety hihi).

    Gratuluję zwyciężczyniom!

    OdpowiedzUsuń
  118. Gratuluję! Zarówno pięknego mieszkania, co doceniło tak znane czasopismo, jak i nagrodzonej w candy !

    OdpowiedzUsuń
  119. a ja dzis poszlam do sklepu,kupuje sobie MM, siadam z kawa........, przegladam.....i kolejna strona ukazuje napis USHIIANDIA!!!!!! - no ja nie moge, znam, czytam i zachwycam sie!!!!
    przeczytalam jednym tchem, poogladalam. Pieknie.Gratuluje sukcesu, talentu, pieknego domu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  120. O jaaacie! :) gratuluję sesji i artykułu :) Jutro lecę po gazetkę :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Wiesz, a ja kupiłam gazetkę, bo właściwie oczekiwałam tam małej reklamy mojego sklepu. I tak przerzucam strony i patrzę, a tam ktoś znajomy. O kurcze fajnie. Mieszkanie piękne, ale powiem Ci taki prywatny komplement. Piękna z Ciebie kobieta. (Myślę, że każda dziewczyna chętnie słyszy takie rzeczy) Pozdrawiam i gratuluję, bo to chyba duża nagroda, za trud włożony w całe mieszkanko.

    OdpowiedzUsuń
  122. Och kochana gratuluję artykułu. Twoje mieszkanie jest cudowne i można książkę napisać:) Jutro z samego rana muszę koniecznie ją kupić.
    Gratuluję, również wygranej dziewczynom - szczęściary :)
    Pozdrawiam gorąco

    Ps. Tyle cudnych komentarzy, czy tu na końcu mnie znajdziesz?? Buziaczki***

    OdpowiedzUsuń
  123. Przyjmij i ode mnie gratulacje Czarodziejko. Jeszcze tego numeru nie widziałam, ale zdobędę ;) z całą pewnością.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  124. O kurczę! Moje gratulacje! Będziesz miała pamiątke na całe życie!
    A zwycięzcom gratuluje, choć dalej uważam,że za tą okrąglutką cyferkę, to biegun od konika chociaż w gratisie powinien być u mnie:)))
    buziaki kochana, a gazetkę koniecznie w paru egzemplarzach i miejscach różnych zachowaj:)

    OdpowiedzUsuń
  125. A ja trafiłam na Twojego bloga właśnie dzięki artykułowi w gazecie. Podoba mi się to co robisz. Marzę o koronkowej pościeli - o tym, żeby samodzielnie uszyć też koronkowe woreczki na suszki, jednak choć mam maszynę to nie umiem jej obsłużyć, nie mam doświadczenia. Inspirujesz mnie. Aktualnie urządzam dom - sypialnię na poddaszu. To niezwykle trudne, dlatego podziwiam Twój talent i to jak pięknie urządziłaś swoje mieszkanie "ze skosami".
    Trzymaj się!!! Mam mnóstwo pytań!!!

    OdpowiedzUsuń
  126. Dziękuję, dziękuje, dziękuję Kochani :))
    Przepraszam, że tak lakonicznie, ale wczoraj miałam taki dzień i tak ważne wydarzenie, że całkiem nie mam głowy do niczego - wieczorem wrócę do domu i postaram się odpowiedzieć na maile i tu szerzej się wypowiedzieć :))

    Pięknej soboty Wam życzę!!

    OdpowiedzUsuń
  127. Witam :) Gratuluję ogromnego talentu do urządzania. Jestem zauroczona Twoim mieszkaniem i artykułem w gazecie. W wielu polskich gazetach wnętrzarskich prezentowane mieszkania są w większości piękne, idealnie dopracowane, ale takie zimne i w sumie niczym oryginalnym się nie wyróżniające, Twoje mieszkanie jest przytulne, aż chce cię siąść na kanapie z książką w ręku i talerzykiem pełnym ciasteczek i można poczuć się jak u siebie. Bardzo mi się podoba Twój pomysłowy regalik pełen książek. Nie wiem czy tylko mnie to dziwi, ale rzadko kiedy w prezentowanych na łamach gazet mieszkaniach są jakieś książki, przecież mieszkanie i życie bez książek jest takie puste i nudne (ale to już taka moja prywatna opinia).
    P.S. Też jestem maniaczką kuchennych przydasi, moja kolekcja form i foremek niedługo będzie potrzebowała osobnej szafy :D

    Pozdrawiam serdecznie!!!!
    Hela

    OdpowiedzUsuń
  128. MAM!!! przeczytała trzy razy:)
    Piękne zdjęcia, pięknie napisane, super.. Cieszę się razem z Tobą nawet nie wiesz jak bardzo.
    Jeszcze raz gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  129. A może masz pewne doświadczenie i mogłabyś udzielić kilku rad jak odnowić stare meble? W piwnicy dziadków odnalazłam piękną komodę i chętnie podjęłabym się jej renowacji. Zdarłabym starą farbę, pomalowałabym, wymieniła zawiasy. Zapewne blat nadaje się do wymiany. Mam jej kilka zdjęć. Dziadek trzymał w niej narzędzia, dlatego jest rzeczywiście nieco zniszczona. Jeśli chcesz chętnie prześlę Ci jej zdjęcia. Nie wiem tylko czy nie porywam się z motyką na słońce?

    OdpowiedzUsuń
  130. Gazetkę przyniósł mi rano mąż :) do porannej kawusi. Artykuł z Tobą i Twoim mieszkaniem bardzo mi się podoba! Gratuluję!! I Ty też piekną dziewczyną jesteś:)
    Gratulacje dla zwyciężczyń :)...szkoda, że mi się nie poszczęściło..
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  131. Ja nie wiem, no nie wiem jak mogłam tu nie trafić wcześniej?
    Blog jest niesamowity!
    Pełen inspiracji i cuuudnych rzeczy!
    Jak dobrze, że trafiłaś na scrappassion- dzięki temu Cię wyłowiłam ;).

    Ushii serdecznie gratuluję artykułu!
    Ściskam,
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  132. Kupiłam przeczytałam i chętnie się do Ciebie wprowadzę :) Gratuluję oczywiście i serdecznie Cię pozdrawiam!
    Isadora.

    OdpowiedzUsuń
  133. Uleńko Kochana
    bardzo Ci serdecznie gratuluję i z serca dziękuję za zdjęcia moich wytworów :)na łamach gazety.
    Pochwaliłam się na moim blogu - to dla mnie ogromna przyjemność.
    Piękna z Ciebie Kobieta !!!
    Wielki całus !!!!

    OdpowiedzUsuń
  134. ushi...już szukałam gazetki w okolicznych przybytkach gazetowych...ale nie ma:((...z pewnością jednak boski artykuł więc będę szukać do skutku!!!!! i dam radę!!!! serdecznie Tobie gratuluję Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  135. Normalnie zakochałam się w tych wnętrzach. Przez Ciebie (i kilka innych dziewczyn pokazujących swoje przecudne mieszkanka i domy) mam niesamowity zapał do zmian w moim mieszkaniu. Została mi do remontu sypialnia, korytarz i (jak będzie więcej $) łazienka. Tylko mój mąż staje trochę okoniem :)

    Inspirujesz mnie nieprzyzwoicie. Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  136. gratulacje:) tobie publikacji, a dziewczynom wygranej, ahhh, pomarzyć...
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  137. Droga Ushii,

    Bardzo piękne zdjęcia i ciekawy artykuł. Najbardziej cieszę się, że można był się z niego dowiedzieć nieco więcej o Tobie oraz o historii tego mieszkania. Choć przyznam, że pewnie opowieści starczyłoby na znacznie więcej stron. Ale może z czasem na blogu jeszcze coś opowiesz. Często bowiem widzimy dzieła różnych osób, ale nie jest nam dane dowiedzieć się więcej o samych twórcach, a szkoda. Bo to są często niesamowite osobowości.
    Ciekawie było też zobaczyć Twoje mieszkanie z szerszej perspektywy. Naprawdę pięknie mieszkasz!
    Pozdrawiam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  138. Bardzo się cieszę razem z Tobą i gratuluje. W pełni zasłużona ta sesja w Twoim domostwie, bo i jest co pokazywac, czym się chwalic, i jest co podziwiac.

    OdpowiedzUsuń
  139. Moje Drogie, wpisuję się na tym blogu pierwszy raz i na pewno nie ostatni :)
    Właśnie z Mojego mieszkania dowiedziałam się o naszej Czarodziejce -Ushii :)
    Bardzo się cieszę że tu trafiłam, jestem pod WIELKIM WRAŻENIEM !!!!!
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  140. Tak bardzo lubię tu zaglądać, że kupiłam gazetę, aby mając wyłączony komputer też móc nacieszyć oczy :-)))

    OdpowiedzUsuń
  141. Specjalnie dla Ciebie kupiłam gazetę:)zdjęcia świetne:)Bardzo fajnie napisali o Tobie,przez co lepiej Cię poznałam.O jedno proszę-zmień awatar na zdjęcie z gazety ze stokrotkami:)))cudne,śliczna dziewczyna z Ciebie i do tego zdolna:)))a jeszcze mam pytanie?nie masz już galerii na deccorii?pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  142. bardzo dziękuję za te wszystkie komplementy :)) zaraz się zarumienię :))

    ale awatarka nie zmienię, lubię to zdjęcie :))

    aco do tekstu w artykule - powiem krótko - ja go nie pisałam, więc nie oddaje mnie...

    OdpowiedzUsuń
  143. A ja zapraszam do lektury http://graphicsfairyterms.blogspot.com/2010/02/my-terms.html#links i http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia%3AOpisy_licencji_grafiki.

    OdpowiedzUsuń
  144. Alez anonimie zapraszaj sobie :)

    Nijak nie łamię tamtych treści, bo grafikę stamtąd wykorzystałam jedną i nie do celów komercyjnych - jest na pudełeczku z candy. pozostałe grafiki nie pochodzą z graphicsfairy, więc jeśli coś konkretnego mi zarzucasz, to sprecyzuj proszę swoją wypowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  145. To nie jest zarzut, ale sugestia. I nie o ilość wykorzystanego materiału mi chodzi. Wydaje mi się, że nie tylko "netykieta", ale zwykła ludzka przyzwoitość nakazuje skłonić się ku prośbom właścicieli/autorów grafiki o podanie źródła pochodzenia wykorzystywanego obrazka. I tyle.

    OdpowiedzUsuń
  146. Ushii! Koniec czerwca - net mi padł totalnie!! Nie miałam szansy na podglądanie Twoich tworków, zakupów, a tym bardziej na dodanie komentarza :((
    Ale nadrabiam!

    Piękna sesja w MM. Od razu pokazałam babci, mamie, były zachwycone ;)) Twoje mieszanie - Twój mały Raj to wielka uczta dla moich oczu! Fajnie spacerować po Ochocie z myślą, że gdzieś w okolicach jest to słynne poddasze Ushii ;))
    Gratuluję i życzę tego wymarzonego domku!

    OdpowiedzUsuń
  147. Witam,
    Pewno w natłolu tylu komentarzy moj bedzie mało widoczny ale spróbuje:)
    Mój urlop sie kończy i jutro wyjeżdzam do Anglii, ale napewno wezme ze soba gazetke która kupiłam przez przypadek bo nie było mojej ulubionej Werandy. To nie z nudów, poprostu byłam ciekawa nowych pomysłów. A tu patrzę na str 46 "Mojego mieszkania" ktoś kogo wcześniej już widziałam gdzieś na internecie i mi się skojarzyło. Muszę przyznać, że artykuł przeczytałam kilka razy i paręset razy wzdychałam jak jest u Ciebie pieknie.
    Gratuluje i zazdrosze umiejetności szycia, bo ja to moge się "schować za miotłą"
    pozdrawiam ciepło
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  148. Ja nie wiem jak mi się to udało ale gazetę kupiłam przedwczoraj jako nowy numer!!! Wielokrotnie deklarowałam, że na drugie mam gapa ;-) A artykuł sympatyczny, gratuluję. Fajne masz to mieszkanko :-)

    OdpowiedzUsuń