Nowe candy i nowe dłubaninki...

Wcale nie chcę, żeby więcej osób o tym wiedziało, ale co robić ;) Zobaczcie jakie kolorowe cuda rozdaje tsumiko, ale przede wszystkim zobaczcie jakie Ona torby szyje!


Marzę o takich tkaninach, dlaczego u nas oferta jest taka beznadziejna?! Siedzę nad podobną torbą od pewnego czasu, ale jak patrzę na te Jej, to mi się odechciewa :( Ale próbuję zająć głowę i ręce i dłubię, nie tylko torbę, może kiedyś wreszcie skończę, to pokażę...



A to skrzyneczka, jeszcze przed ostatecznym montażem. Jakoś nie mogę tak dobrać jej kształtu, żeby mnie satysfakcjonował, zastanawiam się co by tu jeszcze poprawić? Chyba najgorzej wyszedł kształt rączki, no sama nie wiem...


pozdrawiam,
ushii

14 komentarzy :

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna ta skrzyneczka i uchwyt tez. Nie wiem dlaczego Ci sie nie podoba? Pozdrawiam sredecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ushii ale śliczna skrzyneczka - czy ma juz swoje przeznaczenie?
    Rozumiem, że sama ja wykonałaś. Ja do takich prac jestem antytalent.
    A jak zrobiłaś napisy?

    Co do tkanin to masz rację nasze sklepy z tkaninami sa ubogie w ładne materiały. Czasami można w ikei znaleźć "inne" wzornictwo. No ale od czego mamy nasze osławione lumpeksy. Tam dopiero skarby są

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo!!!!!! Jaka śliczna skrzyneczka.

    Ja też szukam fajnych materii, najczęściej trafiam na coś fajnego na "zrzutach" ale mam ze dwa adresy sklepów w necie, gdzie można coś jeszcze wybrać.

    Podeślę Ci później.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja cie! sama zrobiłaś tę skrzyneczkę??? powalająca! Skąd takie napisy? Uwielbiam pasjami!

    Pozdrawiam serdecznie
    Zazdrosna Elle ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie napisy już były na deseczkach (są po dwóch stronach) ja tylko pocięłam deski i tak wycięłam uchwyt i własnie jeszcze myślę jak go poprawić...

    alizee, o tak, wyślij koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze wyrzuciło mnie z bloggera przy pisaniu:(
    no trudno, jeszcze raz - cieszę się, że Wam się podoba, ale jeszcze z tą skrzynką powalczę:)

    Mili - no właśnie, tylko że to za mało... i nie rozumiem jak w innych krajach opłaca się sprzedawać takie piękne tkaniny a u nas nie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne tkaniny, ubolewam nad Polską - pod różnymi względami :/ :P A Twoja "skrzyneczka" - świetna, ale jeśli Ci coś nie pasuje, to może ten otwór trochę powiększyć? w dół ma się rozumieć bardziej wyciąć, żeby powstało kopnięte zero? czy koło spłaszczone... :) Pozdrawiam :)(mejla wysłałam)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie to sie akurat ten uchwyt podoba.Skrzyneczka prezentuje się super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. aagaa - dziekuję, tylko że ja z tych co zawsze jeszcze coś by chcieli poprawić ;)

    Dag-eSz - 1.dziękuję za info; 2.no właśnie to też biorę pod uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się już ta skrzyneczka podoba. Ja bym jej nie zmieniała, ale wiem, że jak robi się coś swojego,to zawsze coś nie pasuje. Normalne :)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  12. skrzyneczka śliczna...mnie się bardzo podoba!Jeśli chodzi o tkaniny...też nad tym boleję! W sumie jest u nas już wszystko, a materiały paskudne:(
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Mia ma rację. Jak coś sobie sami robimy, to zawsze coś jest nie tak. Uwierz jednak, jest przecudna :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. ...a może uchwyt powinien być na zewnątrz, a nie w środku...ale skrzynka pewno już dawno zrobiona...

    OdpowiedzUsuń