Prezenty i miłe gesty

Wczoraj przyszła do mnie paczuszka... Z trudem doniosłam ją do domu nierozpakowaną, żeby cyknąć zdjęcie :)


Niedawno Aagaa pokazywała u siebie białe ceramiczne ptaszęta, a wypytana na tą okoliczność wyjawiła, że ma je od Dagmarki :) Zatem zaczęłam męczyć o nabycie i dla mnie owych ptaszków drugą z naszych miłych koleżanek... a Ona dała mi takie same w prezencie!!! Ha!!!

(ptaszki pozują w towarzystwie nowej rameczki... słodki drobiazg za całe 2 złote - znów moja mama wypatrzyła :)

A jakby było mało to jeszcze dodała karteczkę :) Z życzeniami z okazji święta - doszła akurat na samo święto :) No powiedzcie, czyż nie jest śliczna? Dziękuję Kochana!!!!!!!


Niedawno dostałam także upominki wirtualne - wyróżnienie od Kasandry - dziękuję!!


Ode mnie leci ono dalej do Aagii, Llooki, Magdaleny oraz Leny - bo stworzyły naprawdę magiczne miejsca :)
A od Llooki i Alizee przyszło takie cudne wyróżnienie - niezmiernie mi miło!!


Tym razem chyba się wyłamię z przekazywania wyróżnienia - po prostu wszystkie, wszystkie jesteście kreatywnymi wspaniałymi osóbkami, które potrafią wykorzystać dar zdolnych rączek i przekształcić go w swój wielki skarb :) Dlatego wyróżniam każdą osobę, do której z przyjemnością zaglądam! No bo popatrzcie - wystarczy np. z rana wejść do Elisse i co? Choruje a i tak coś tworzy i jeszcze candy organizuje :) Tyle ludzi wyrzuca pestki, a Ona takie śliczności z nich wyczarowała, jestem pod ogromnym wrażeniem! I wianki plecie zamiast pod kocem się zakopać :)


Lalala... jeszcze od Madlinki wyróżnienie mi się dostało :))) takie samo jak od Kasandry oraz takie:

Dziękuję bardzo!!! A ja przekazuję je (kolejność absolutnie przypadkowa): Pauli, Marcie, Mili, Dagmarze, Joannie, Madzi, Icie, Violcio, Ani, Alizee, Elle, Alewe, Kasandrze, 13ce, Elce, Mii, Madzie, Elisse, Biance oraz poczta zwrotną Madlince! ufff, ile linków :)) No to - tak trzymać dziewczyny!!

pozdrawiam,
ushii

21 komentarzy :

  1. Siedzę sobie spokojnie w kuchni słyszę nagle jak listonosz wsuwa coś do skrzynki na listy w drzwiach.
    Biegnę i widzę wytęsknioną przesyłkę od Dagmarki :)
    Choć przyszła dzień po święcie Archaniołów,to i tak sprawiła mi taką samą radość jak Tobie.Piękne rzeczy,prawda?
    Dagusia ma niewątpliwie wielki talent w rączkach.

    Gratuluję wyróżnień,zasłużyłaś na nie.

    Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. wczoraj odebrałam śliczna kartkę od Dagmary :))
    i zrobiło mi się tak dobrze w serduchu :))))

    gratuluję wyróżnień :)) pełni na nie zasłużyłaś!!!!

    a ptaszki są naprawdę słodki :)) i pięknie sfotografowane :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne prezenty:)
    Niespodzianki są najfajniejsze:)

    Kurcze no,ale piękne lusterko.
    U mnie niestety nie ma szans aby takie zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczkę ja też dostałam.Jest śliczna i ile radości sprawiła.

    Ptaszki są niesamowicie słodkie.Gdy zobaczyłam je u Dagmary od razu mi się spodobały.Świetne zdjęcie zrobiłaś.W pierwszej chwili myślałam,że to jeden ptaszek w lusterku.Ramka niesamowita.Zazdroszczę Ci tych rameczek różnorakich strasznie.

    Gratuluję wyróżnień i bardzo,bardzo dziękuję Ci kochana ,że zauważyłaś moją Oazę wsród tylu pięknych miejsc.Nawet nie wiesz jak się cieszę.

    A u Elizy to ja też w kolejce stoję po wianuszki.Cudne są.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Normalnie napatrzeć się nie mogę;)

    Aby dać Ci również troszeczkę powodu do radości zapraszam do siebie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. :)))))))) słodkie ptaszyny:))) i lusterko znów cudne i ta cena:P
    ja też poproszę takie:PPP
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny gest! Tak paczuszka to potrafi rozwiać największe chmurzyska!
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też dostałam taką cudną karteczkę :-)
    Ptaszek i lustro świetnie się prezentują razem.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakarteczkowała nas ta Dagmara :)

    Aagaa - no właśnie tak niechcący mi trochę wyszło, jak w lusterku :)

    Madlinko - wiesz ja nie mam pojęcia jak moja mama te ramki wynajduje... ja ich nigdy nigdzie nie widzę, raz się tylko mi udało :)
    A radości to już mi mnóstwo wcześniej sprawiłaś!! A za wyróżnienie bardzo dziękuję, zaraz je pozwolę sobie dopisać :)

    Pozdrawiam wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana dostałaś obydwa wyróżnienia:)

    Dziękuję Ci ślicznie:*:)

    To Twoja mama ma bardzo szczęśliwą rękę nie dość,że takie śliczne rzeczy znajduje to jeszcze takie tanie.Nie ma to jak duże miasto,nie to co u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. a tu właśnie nie masz racji!
    bo w Warszawie to każdy taki duperel sprzedają trzy razy drożej, bo raz że każdy uważa, że przecież warszawiaka stać, dwa że starych przedmiotów jest jak na lekarstwo bo po powstaniu to naprawdę mało co zostało, więc głownie jest to co przywiozą handlarze, a trzy, że jeszcze w gazetach to tylko warszawski targ staroci ciągle reklamują, jakby jedyny w Polsce był - a ci handlarze od tego się zrobili tacy ważni, że czasem to z kijem nie podchodź :(
    Ale przy odrobinie cierpliwości czasem coś się uda znaleźć... te wszystkie lusterka i ramki to przez rok zbierałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Się zarumieniłam :)
    Cieszę się, że sprawiałam Ci radość :) a Twoja mama - noż normalnie ma oko ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje wyroznien!1 Dziekuje rowniez za przyznanie mi takowego:-). Ciesze sie.
    Ptaszki przesliczne

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prezenty ...
    Gratuluję wyróżnień i serdecznie dziękuję za przyznane mnie wyróżnienie

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. ...piekne upominki, karteczki sliczne a za wyroznienie straaaaaaaasznie dziekuje!
    Buziaki
    Magdalena/Color Sepia

    OdpowiedzUsuń
  16. Krásne!!! ...nááááááááááááádhera!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowności Ci się dostały Ushii :) i te namacalne i te wirtualne :) Tak to jest, jak się jest wspaniałą osobą - trzeba zbierać prezenty i wyróżnienia - nie ma rady ;)
    Gratuluję i pozdrawiam :)

    A i ja dziękuję za to miłe wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. PS. Dziękuję Ushii za troskę Kochana :))) u mnie ok, ok.. tylko kurcze... czasu jakoś mało na przyjemności - nie mam więc czym się chwalić na blogu - stąd ta cisza u mnie :)
    Buziak :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie podarunki to sama radość .
    Ushi , dziękuję bardzo za tak miłe wyróżnienie ,
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ushii dziękuję Ci za wszystkie ciepłe słowa ....

    Nasz dagmarka sprawiła nam mnóstwo radości - nieprawdaż ?? :)

    pozdrawiam ciepło z Miłosiem

    OdpowiedzUsuń
  21. Podarunki wspaniałe:) Człowiekowi od razu lepiej się na duszy robi, no nie:)? Gratuluję wyróżnień i przy okazji ślicznie dziękuję!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń