Mikołajkowo i przesłodko, ale tylko ciut kalorycznie :)

Witajcie Moi Drodzy! Mam nadzieję, że każdy znalazł dziś jakąś miłą niespodziankę w bucie/skarpecie/pod poduszką/czy gdzie tam zwykle ich w Mikołajki szukacie? Ja tak :) Czyż nie są przeurocze? W sam raz dla takiej sroczki jak ja :D Tak się pięknie mienią... I do tego taaakie pyszne!


Dziś mam dla Was coś równie słodkiego jak te czekoladki :) I bardzo kolorowego! Małe świąteczne ozdoby z... filcu :) Dawno nie było tu nic filcowego, hm? No to proszę:


Oczywiście jak tylko spadł pierwszy porządniejszy śnieg musiałam potruchtać na spacer robić im zdjęcia w plenerze :D


Ale kolory chyba lepiej widać tu...


A teraz mała świąteczna niespodzianka i dla Was - prace te powstały w ramach wyzwania na stryszkowym blogu do udziału w którym Was serdecznie zapraszam! Warto, bo po pierwsze to naprawdę przyjemna zabawa, a po drugie - można oczywiście wygrać nagrodę! No, klikajcie w obrazek poniżej i dołączajcie :)

http://blog.na-strychu.pl/2016/12/choinka-na-filcowo-swiateczne-wyzwanie-na-strychu/

A skoro przy temacie nagród jesteśmy, to pora teraz najwyższa na to, na co kilka osób czeka - rozwiązanie konkursu grudniownikowego z Family Portraits! Dziękuję za wszystkie odpowiedzi, bardzo przyjemnie się je czytało, cieszę się, że też tak jak jak my lubicie książki pod choinką... I najchętniej nagrodziłabym wszystkich. Ale się nie da... Dlatego uwaga, uwaga, wygrywa...

Mosia M.!
Gratulacje Moja Droga :) A jeszcze bardziej gratuluje takiego męża :)

Ale, ale... Stwierdziłam, że chyba muszę jednak nagrodzić jeszcze kogoś, nie mogę tego tak zostawić :) Dlatego, tadam, tadam!!!

SiódmyAnioł, też spodziewać się musisz przesyłki!! :)

Dziś już zmykam, obiecana dokładka różnych domowych i scrapowych drobiazgów od dziś dopiero jest w zakładce Wyprzedaż, bo miałam jak pisałam mały wypadek (i dlatego nie wszystko dziś tam dałam rade wrzucić, reszta za kilka dni, zaglądajcie).

Dlatego też dziś nie pokazał Wam jeszcze swoich świątecznych klimatów na naszym poddaszu - bo nie wszystkie jeszcze są na swoich miejscach, niestety pozycja horyzontalna nie ułatwia dekorowania... ale obiecuję, że częste wpisy nadal tu będą i że coś niecoś pokażę jeszcze w tym tygodniu :D
Pozdrawiam,
ushii

14 komentarzy :

  1. Te kolory ostatnio władają moim sercem :) Ja nic dzisiaj nie dostałam ale za to dzieciaki obdarowałam na maxa :) uwielbiam czekać na przesyłki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. O rajusiu! Ale się cieszę! Dziękuję!!!
    A filcowe ozdóbki są prześliczne!
    Może kiedyś i tego filcowania spróbuję...kto wie.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Przekapitalne! Piękne te filcowe ozdoby! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zestawienie kolorów! Bardzo piękne dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ozdoby! :) Cudeńko! Uściski ślę, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Czuję się zaszczycona :)
    Już sama możliwość poczytywania i oglądania Twojego bloga jest dla mnie prezentem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ozdoby cudne i niezwykle urocze :)
    Kochana, dużo zdrówka, kuruj się :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana, niestety, nie dadzą mi za długo poleżeć :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze!