Fast Food My Way

Post znów nie wnętrzarski... no może odrobinkę :) Niestety, moje obecne pomysły i projekty ciągle w fazie wykańczania, bo nasz samochodzik uparcie próbuje się zepsuć i zabiera nam masę czasu. Ale walczę, coś tam po kawałku dłubię i już finiszuję :)

Chwilowo za to moja ulubiona błyskawiczna przekąska... dlaczego sezon szparagowy jest taki krótki?! Prosto, szybko i tanio... a o ile pyszniej (no i zdrowiej) niż w Mc'u?


Szparagi z masłem czosnkowym

1. Obłamać końcówki szparagów, białe cienko obrać, obgotowac w osolonej i lekko ocukrzonej wodzie kilka minut.
2. Ząbek czosnku utrzeć na pastę z odrobina soli, w rondelku rozpuścić nieco masła, dodac pastę, wymieszać, zdąc z ognia i polać gotowe szparagi. Mmmmm....

A na deser równie błyskawiczny placek na przegnanie takiej paskudnej pogody jak dziś... kruche + rabarbar+ truskawki i już... no może kulka lodów byłaby również na miejscu, ale na wyciąganie maszyny do lodów to już czasu nie miałam :)


Na dowód, że czasem jednak z kuchlandii wychodzę i coś robię - moja najnowsza lektura. Już wspominałam, że haft był w moim życiu tylko niewielkim epizodem w dzieciństwie. Praca nad abażurkiem uświadomiła mi, że tak naprawdę to nic nie umiem. A w tej książeczce bardzo dobrze opisane i zilustrowane są wszystkie podstawowe techniki i inne informacje niezbędne takim laikom jak ja, więc polecam.


Susan O'Connor "Monogramy. Sztuka haftowania liter" KDC

pozdrawiam,
ushii

4 komentarze :

  1. Bardzo zaciekawiła mnie ta książka. Jestem laikiem w haftowaniu, jedynie krzyżykowy jako tako. Skoro jest dla początkujących, to powinnam ją zrozumieć :) Fajnie, że ją pokazałaś, na pewno ją kupię.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Na haft to ja się nie piszę jestem niestety totalna noga jeśli chodzi o sprawy choć troszkę z szyciem związane.
    A szparagi uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przylazłam powiedzieć o aparacie .
    No więc tak jest to Canon EOS 40D .Według mnie rewelacja nawet dla takiego amatora jak ja ,polecam z czystym sercem.

    Ps. D zięki za odwiedzinki

    OdpowiedzUsuń
  4. o, dzięki wielkie za informacje, canona też biorę pod uwagę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń