Wyniki świątecznej zabawy i pewna szczególna kartka

Witajcie kochani w moim pierwszym wpisie w 2021 roku!

Dziękuję wam ogromnie za udział w mojej świątecznej zabawie! Za wszystkie miłe słowa, za opinie i podpowiedzi - już wiem nieco więcej co i jak dalej rozwijać i czego oczekujecie od mojego kanału :) No i troszkę się podbudowałam, bo martwiłam się, czy lubicie te wstawki z kolorowania stempli, że już o tym jak co sadze o brzmieniu mojego głosu, to nie będę wspominać :D

Ale, ale pora oczywiście na to, na co wszyscy czekają, czyli ogłoszenie zwycięzców !
Zatem nie przedłużając... No, nie mogłam nie nagrodzić Moonlabby za jej poemat! 😍
A dwie pozostałe nagrody trafią do... fanfary... eve creative oraz Enni!!

Ale momencik, to jeszcze nie koniec!! Bo tak miło mi się z wami rozmawiało w komentarzach, że zachciało mi się nagrodzić kogoś jeszcze, a co! Bo ja bardzo lubię jak piszecie, odzywacie się i w ogóle :) (dlatego też mam duży problem z blogiem, bo jak wam już nie raz tu wspominałam - blogger od dawna nie pozwala mi odpisywać na wasze komentarze 😠😠😠

Nie o tym jednak chciałam teraz  pisać, wróć! Chodzi o to, że w związku z tym szybko przygotowałam jeszcze dwie małe wykrojnikowe nagrody, ha!
I polecą one do... jeszcze trochę fanfar... Magdy R oraz Ewy Kreatywnie!!

Oczywiście wam gratuluję, a wszystkim pozostałym bardzo dziękuję za udział i mam nadzieję, że będziecie wracać na mój kanał oraz mojego Insta, FB i bloga, bo to nie koniec zabaw - już myślę o kolejnej całkiem niedługo! :) No i oczywiście mam w planach kilka ciekawych (mam nadzieję 😀) filmów, a na Insta będą regularnie wpadać moje nowe prace... zatem zapraszam - i jeszcze raz dziękuję wam za udział. Oraz życzę wam wszystkiego dobrego w nowym roku!

A na zakończenie, żeby nie było, że tak wpis całkiem bez zdjęć, to pokażę wam kartkę, którą przygotowałam jakiś czas temu, dla pewnej wyjątkowej osoby... miał się na niej koniecznie znaleźć raczek. No to się znalazł, choć poczułam, że muszę zasypać go kwiatami, takimi radosnymi i w ogóle...

Zabawne, że wcześniej starannie go w całości namalowałam, a potem równie starannie zakryłam 😀 Ale tak musiało być. Kwiaty oczywiście niezmiennie są z wykrojników od Rosy Owl, podobnie listki - ale! Tym razem użyłam tu nowości, listków eukaliptusa i powiem, ze jestem nimi zachwycona, dawno nie widziałam takich fajnych małych listków :)

Pozdrawiam, 

Ushii

3 komentarze :

  1. gratuluję wygranym

    cudowna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  2. ledwo zobaczyłam tego raka, tak się zapatrzyłam na te piękne kwiatki!
    ale w sumie bardzo sprytnie go tam ukryłaś, wszystko do siebie pasuje, szacun! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze!