Wielkanocne pudełeczka na słodkości i drobne upominki

Dziś mam dla was projekt wielkanocny, jakżeby inaczej :) Pomyślałam sobie, że podzielę się z wami naszą małą świąteczną tradycją - otóż przy nakryciach wszystkich domowników i gości zawsze kładziemy drobne niespodzianki, oczywiście ciekawie zapakowane - bo zawsze to miło zacząć ucztowanie od prezentu, prawda? Dlatego i was chciałam was zaprosić na chwilę relaksu przy tworzeniu małych pudełeczek na słodkości, czy drobne upominki - na pewno spodobają się one dzieciom, ale i inni członkowie rodziny ucieszą się z takiego drobiazgu znalezionego przy swoim nakryciu :)



Użyłam tu dwóch rodzajów pudełek, oba bardzo szybko przygotowałam za pomocą wykrojników, więc pracy wcale nie było tak dużo :) A jak dokładnie je zrobiłam i ozdobiłam - opowiadam w moim najnowszym videotutorialu - zapraszam:

 


Dodatkowo załączam szablon, o którym wspominam na filmie i który ułatwi wam stworzenie własnych ozdób (kliknij, aby powiększyć):

Myślę, że te radosne kurczaczki i zajączki wyszły przeuroczo i będą stanowiły sympatyczny i wesoły akcent na wielkanocnym stole. Jak widzicie mam dla was nie jedną, a kilka propozycji ich wykonania i ozdobienia, a można zrobić je też w wielu innych wariantach, choćby renifery, bałwanki czy mikołaje na Gwiazdkę, albo np jednorożce na dziecięce urodziny... dlatego zapraszam do oglądania, może uda mi się was zainspirować?





Pozdrawiam, 

ushii


1 komentarz :

  1. Świetne opakowania dla upominków, my też mamy zwyczaj przy okazji tych Świąt robienia drobnych upominków. Dzięki za szablon, kto wie może sie przyda.😁

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze!