Jestem gościnną projektantką Your Next Stamp!
I mam dla Was coś super!!

Yay! Tak, właśnie tak!

Ale po kolei - dziś mam dla was króciutką opowieść i... super niespodziankę dla moich Insta obserwatorów!
Jakiś czas temu wrzuciłam na Instagrama swoją kartkę wielkanocną ze słodziakowatymi kurczaczkami z zestawu stempli od YNS - i spodobała się im ona tak bardzo, że zaprosili mnie jako Gościnną Projektantkę w lipcu! Jupiiii!!!

Zatem dziś będzie moja pierwsza inspiracja, kartka "Karuzela"! Interaktywna, a jak! I jestem z niej mega dumna, bo te koniki ruszają się w górę i w dół jednocześnie!!!


Marzyłam o tych stempelkach i o takiej właśnie kartce od dawna, więc wiadomo, że musiałam ją zrobić natychmiast jak tylko dotarła do mnie przesyłka od YNS :) I nie było łatwo nie pokazywać wam jej przez pewien czas, oj nie :D


Gdy pociągniemy z uchwyt na górze, wysuwa się ukryty napis z życzeniami, a koniki rusza się prawie jak na prawdziwej karuzeli :) Oczywiście - we wnetrzy kartki jest mnóstwo miejsca na życzenia też :)


Wszystkie pozostałe szczegóły dotyczące wykonania tej kartki znajdziecie na blogu YNS :)

Ale!!! To nie koniec!!!

Bo teraz chciałabym się tą moją radością podzielić też z wami i... ogłaszamy konkurs! YNS ma dla jednego szczęściarza zestaw stempli z karuzelką - "Spin and Twirl Carousel"! W konkursie mogą brać udział uczestnicy z całego świata!


Aby mieć szansę na wygraną:
1. odwiedź moje konto na Instagramie @ushiilandia, polub moje posty z inspiracjami dla YNS (oczywiście polubienie innych moich postów również sprawi mi wiele radości :D),
2. zostań obserwatorem @ushiilandia jesli jeszcze nim nie jesteś ( a powinieneś, bo tam publikuję znacznie częściej i więcej niz na blogu!)
3. zostaw komentarz pod moimi postami w ramach YNS Guest Design, a potem odwiedź konto @yournextstamp i tam też zostaw komentarze pod moimi inspiracjami, by zwiększyć swoje szanse!
Konkurs kończy się o północy czasu wschodniego, w niedzielę 7 lipca 2019r. Zwycięzca zostanie ogłoszony 9 lipca, na koncie YNS.
Życzę wam wszystkim powodzenia!

Your Next Stamp is giving away the Spin and Swirl stamp set to 1 lucky winner! Giveaway is open worldwide!
How to enter:
1. Go to my Instagram @ushiilandia and like the photo of this card; like other posts from Ushii Guest Design series in the next days too, for more chances to win! (Of course I'd appreciate if you'll like my other photos too :D)
2. Follow @ushiilandia
3. Leave a comment below the photo of this card and/or my other YNS Guest Design posts) for a chance to win!
4. Then go to @yournextstamp and leave a comment there, too, for more chances to win!
Entries close at midnight EST, Sunday, July 7th, 2019. The winner will be announced on 7/9/2019.
Good luck everyone!


Pozdrawiam,
ushii

6 komentarzy :

  1. świetna jest . Dopracowana w każdym calu . Element ruchomy to prawdziwy fenomen Niestety nie mam instagram

    OdpowiedzUsuń
  2. So fun... brilliant idea. Beautifully executed. x

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!! Śliczna praca! Gratuluję też gościny w DT zespołu YNS :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję raz jeszcze gościnnego występu, a inspiracja bajeczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne piękne dopracowane, miło popatrzeć na takie cudeńka. Brawo ty

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze!