Najmilsza okazja roku

Znów scrapowo, co poradzę :) Jednakże... a nie, nie będę nic obiecywać!

Maj to miesiąc, w którym obchodzimy bardzo przyjemne święto, jedno z moich ulubionych  – Dzień Matki. W tym roku, by było jeszcze przyjemniej, postanowiłam przygotować nie jeden, ale kilka różnych upominków; między innymi taki z ulubioną herbatą i drobnymi słodkościami. I ten właśnie chciałam Wam pokazać :) A niebawem zobaczycie tu jeszcze jeden!


Jak przygotować coś podobnego dla Waszych bliskich, opisałam oczywiście w tutorialu na blogu Na Strychu. A całość wygląda tak:



A w środku poza słodkościami umieściłam jak wspomniałam trochę ulubionej herbaty – oczywiście nie mogłam od tak po prostu jej włożyć – sznureczki ozdobiłam… motylami (które zresztą pojawiają się też na wieczku):


I już mamy troszkę niecodzienny upominek…


A ponieważ niechcący trafiłam na dwa wyzwania, do których moje upominkowe opakowanie całkiem dobrze pasuje, to doszłam do wniosku, że w sumie mogłabym zacząć od czasu do czasu zgłaszać swoje prace na różne wyzwania... bo dlaczego nie :)

I’m submitting this card to the following challenges:

Simon Says Stamp Wednesday Challenge:  A Hint of Pink

http://www.simonsaysstampblog.com/wednesdaychallenge/simon-says-hint-pink/

and

Seven Hills Craft May Color Challenge
(I used the middle color scheme, and one of my favourite Waffle Flower stamp set, Bear & Bird)

http://sevenhillscrafts.blogspot.co.uk/p/blog-page.html


Pozdrawiam,
ushii

19 komentarzy :

  1. Własnoręcznie wykonany prezent to co najpiękniejszego co możemy podarować. Twój dopracowany jest w szczegółach. Podobają mi się te wszystkie pastele, słodkości i ozdoby. Brawo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie!! Też mam takie zdanie o prezentach :)

      Usuń
  2. Jak z najlepszej francuskiej cukierni! Zadbałaś o wszystko, wyjątkowo urocze małe co nieco :)co ja piszę - to coś wielkiego, bo z sercem...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ushii, perfekcyjne wykonanie, jak zawsze, i beziki, i pudeleczko! Pozdrawiam Cię serdecznie! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wykonane i z pomysłem. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulcia, cudowne! C-U-D-W-N-E!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zjadłam 'O' ale widzisz, takie pyszności słodkości pokazujesz i chyba zgłodniałam ;-)

      Usuń
  6. Cudowne! I od razu naszła mnie ochota na bezy ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam za tyyyyle miłych słów!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudeleczko jest piekne :) sama chcialabym takie dostac :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny i własnoręcznie wykonany prezent to jest TO co lubię:)pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow wow wow i w Twoich kolorach

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze pięknie! Uwielbiam Twój styl i wyczucie smaku. Na wszystkie prace, z wszystkich dziedzin, patrzę z zachwytem. Dziękuję za instrukcję jak uszyć tipi. Jeszcze niedawno myślałam, że nie potrafię obsługiwać maszyny, a tu taka niespodzianka - dzięki Twojej dokładnej instrukcji uszyłam! Tipi cieszy moje oko, a przednią zabawę ma mój synek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja cukrzyc nie bedę, o ile bardzo mi sie podobają te scrapy to wolę Twoje stare posty gdzie jest wiecej wnętrz, diy czy nawet przepisów. Ushii pokaz co tam w domu. wiele cvzytelniczek mozesz stracic przez to, pewnie zyskasz sporo scrapowych czytelników, ale mozan miec i jedno i drugie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz 100% racji, ja jestem okropnie zła na siebie, ze nic teraz od tak dawna nie pokazuję. Zwłaszcza, ze w mieszkaniu zmieniło się naprawdę sporo... Niestety, nie zawsze wszystko jest tak jakbym sobie życzyła. Ale myślę, że wreszcie się to zmieni :) Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Przepięknie! :D
    Wspaniały upominek!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze!