Zimowym Młodym...

Planowałam pokazać Wam zupełnie coś innego. Wreszcie może jakieś wnętrza, może jeszcze jakieś poświąteczno-sylwestrowe fotki... Taaaa. Życie pisze własne scenariusze, grudzień na rozstanie postanowił jeszcze raz mi dokuczyć, moja głowa odmówiła współpracy i noworoczne chwile spędzałam w szpitalu, a teraz - leżę pokotem i nie wiadomo jak szybko sie to zmieni... Jednak uparłam się, by tym razem bloga nie odpuścić i będę się tu pojawiać - tak jak dziś z pracą wykonaną jeszcze w starym roku, czy z tymi zdjęciami naszego poddasza, które już zdążyłam wcześniej zrobić - więc nie będziecie mieli ode mnie wolnego :)

No właśnie, jeśli chodzi o dzisiejszą inspirację ode mnie, czyli pracę DT Rosy Owl - stworzyłam niedawno kartkę... Zima, zwłaszcza taka śnieżna jak teraz, to doskonały czas na ślub! I stanowi wspaniałą inspirację - dlatego dla pewnych zimowych właśnie nowożeńców (Zuzka, Marcin - tak strasznie się cieszę!!!), powstała kartka inspirowana zachwycającym krajobrazem za oknem...


Jest to wariacja na temat "pop up box card" - z romantycznymi zaspami śnieżnymi, cudownie skrzącymi się białym brokatem, może choć odrobinę widać to na tym ujęciu?


Kartka jest dwustronna, ze schowkiem z tyłu - na tag z życzeniami itd.


Oczywiście ten typ przestrzennych kartek składa się na płasko...


... a do kompletu powstała jeszcze koperta, też ozdobiona napisem (wiem, fotka cokolwiek średnia, ale cóż, słońca wtedy było nawet nie tyle co napłakał przysłowiowy kot, a zdjęć powtórzyć już nie mogę, bo kartka wręczona):


I na dziś to już wszystko, bo ciężko pisze się w pozycji leżącej :)
Pozdrawiam!
ushii

PS
Ach, nie, zapomniałam o najważniejszym! Kochani, pięknie, przepięknie dziękuję za wszystkie cudne kartki świąteczne!!! Nie miałam możliwości wcześniej tego zrobić, ani podziękować każdemu z osobna - ale sprawiliście mi ogromna radość, dziękuję!!! 

9 komentarzy :

  1. Widać widać brokat :-)
    Cudowna kartka, świetnie to wymyśliłaś!
    Pozdrawiam Cię ciepło i duuuużo zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ula jak zwykle cudowna, mam wielkiego stresa jak na nie patrze (Twoje kartki), bo wiesz jak to jest ciało by chciało ale brak albo dziurkacza, czegoś do wycinania,albo albo doświadczenia zwyczajnie, ale jesteś jak zawsze moją wielką inspiracją ;)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka jak zwykle prześliczna. I ta mięta... Ja przede wszystkim życzę duuużo zdrowia w tym Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowia i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku!
    Uważam, że zima to nienajlepszy czas na ślubu (najlepiej w maju! :))
    ale kartka jest CUDNA!
    Pozdrawiam noworocznie. Ola (już nie Sz. tylko M.)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowia życzę, to najważniejsze, nie daj się!!! Kartka cudna :-* I wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, aby był lepszy od poprzedniego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta piękna koperta już mogłaby być przykładem na C&S i jak większość Twoich prac zachwyca lekkością, przestrzenią i kolorami! :) Ja brałąm ślub w podobnej, zimowej scenerii, jak Królowa Śniegu się czułam ach ;)
    Dobrego i szybkiego zdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, dużo zdrowia Ci życzę! Wracaj do formy! <3
    A kartka piękna! Marzy mi się ślub w takiej scenerii :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne są twoje karteczki. Dużo zdrowia życzę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze!