Dla Babci, Dziadka... i Pradziadka!

W dalszym ciągu nie będzie jeszcze wnętrzarsko - bo leżę, jak leżałam, cały czas...

Będzie za to coś, czego w zeszłym roku chyba tutaj nie pokazałam: rameczki z okazji dni Babci i Dziadka - więc dziś temat znów na czasie! Zdjęcia oczywiście rozmyte tylko na blogowe potrzeby, jakby co :)

ushiilandia_ramka ze zdjeciem z okazji dnia babci i dziadka 01

ushiilandia_ramka ze zdjeciem z okazji dnia babci i dziadka 02

A jednej z Babć dostała się nawet nasza wspólna praca, bo serducho w podwójnej ramce malowała A. (na drugiej fotce - koperta w jaką pakowałam ramki). Obdarowani byli bardzo zadowoleni oczywiście! W tym roku A. będzie już robić kartki sama :)

ushiilandia_ramka ze zdjeciem z okazji dnia babci i dziadka 03


Trzymajcie proszę za mnie mocno kciuki, bo chciałbym by było już lepiej z moim zdrowiem... no i żebym mogła Wam wreszcie co nieco naszych kątów pokazać, bo ile mogę z tym jeszcze zwlekać?!

Pozdrawiam,
ushii

PS
Szczególy techniczne - na blogu stryszkowym.

9 komentarzy :

  1. Piękne kartki, żółte serducho wymiata :)
    zaciskam mocno kciuki za poprawę zdrowia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności!
    I trzymam kciuki za szybki powrót do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro mi słyszeć, że źle się czujesz. Piękne pomysły. My w tym roku też myślimy o zdjęciach w ramkach. Chociaż na pewno nie będą tak ładne jak Wasze :)
    Zdrówka życzę
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna :) uwielbiam prace ze zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 3mam kciuki za rozwiazanie problemów zdrowotnych...i czekam na posty z dekoracjami:)pozdrawiam,A

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł i pamiątka dla dziadków, bo dla nich wnuki są najważniejsze :-) Tobie życzę zdrowia, zdrowia i jeszcze raz zdrowia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Życzę zdrowia i uśmiechnięte pozdrowienia ślę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, życzę dużo zdrówka! Będzie dobrze - musi być!
    A prezenty dla dziadków piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne kartki , mam takiego samego aniołka i bardzo go lubię, życzę zdrówka :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze!