Nowy rok zaczynam delikatnie i kwiatowo

Zapraszam na pierwszy w tym roku wpis! Wiem, że tęsknicie za moimi postami o wnętrzach i projektach DIY... obiecuję, że też będą. Na razie udało mi się wrócić do troszkę regularniejszego publikowania tu wpisów :D Teraz nastąpi kolejny etap, czyli wrócą też i inne tematy :) Słowo!

A dziś - kartka. Urodzinowa. Z użyciem kwiatowych stempli, które w zeszłym roku dostałam na Dzień Matki... strasznie mi się podobają i czekałam na jakąś szczególną okazję, żeby użyć ich na kartce...


Odbitki pokolorowałam akwarelami, w odcieniach różu, który pięknie pasuje do złotego akwarelowego tła. Na koniec dodałam jeszcze gałązki z wykrojników Rosy Owl "Winter leaves", które nadały dodatkowej lekkości moim kwiatom (i które wprost uwielbiam i dodaję ostatnio wszędzie :D ).


A całość przepięknie się mieni, czego oczywiście nie widać niestety na fotce...


Pozdrawiam, do zobaczenia wkrótce!
ushii

10 komentarzy :

  1. Piękna kartka i piękny jubileusz! Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna!
    Zdrowia i szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda to połączenie złota i różu, jestem zachwycona.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, delikatna karteczka. Świetna kolorystyka.
    Proszę mi napisać co to za stempel. Jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. kartka fajna.. to juz tylko blog scrapowy się zrobił??? gdzie wnętrza które obiecywałas????

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna- wspaniale wygląda dodatek kalki- ja też jestem ciekawa co to za stempelek:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie,
    Jestem pierwszy raz na Pani blogu i na pewno nie ostatni.Kartka jest piękna, cudne rozmycie kolorów. Zresztą wszystkie Pani prace są bardzo ładne, będę tu zaglądać jeśli można, tymczasem życzę wielu pomysłów i wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze!