Pomocy :(((

Kochani, mam problem - może kogoś jeszcze to dotyczy i znalazł już rozwiązanie?

Nie mogę normalnie korzystać z bloggera ani z poczty!
Od dłuższego już czasu przy prawie każdej próbie zalogowania do bloggera, edycji postu czy czegokolwiek innego zaczyna mnie przekierowywać, robi to kilka minut i pokazuje wreszcie Service Unavailable... Czy ktoś jeszcze to ma???
Wpisywać komentarzy ani u siebie, ani u Was nie mogę, bo po kliknięciu "publikuj" - znikają w 90% przypadków...

O poczcie gmailowej nie wspominam, bo najwyraźniej moje maile wysyłają się w kosmos - ktoś dostał ostatnio ode mnie cokolwiek? Bo ja pisałam, pisałam!!

I już coś mnie trafia, a niestety z braku obecnie własnego komputera i ograniczonego przez dziecia czasu nie mogę sama spróbować rozwiązać problemu... A w efekcie nie mam z nikim kontaktu i na buraka wychodzę :((((

Pomocy! 
ushii

UPDATE (01.03.2012)
Znów sprawdza się stwierdzenie, że szewc bez butów chodzi :)) No cóż,w końcu znalazła się wolna chwila -  posiedzieliśmy, popatrzyliśmy i chyba udało się rozwiązać problem - właśnie testuję :))

38 komentarzy :

  1. Specem nie jestem, ale jak mi się robi "pętla przekierowań" to usuwam pliki cookies - wszystkie, nie tylko od google, i zwykle pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pomogę niestety:( ale maila dostałam od Ciebie i odpisałam!
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie gwarantuję, że zadziała, ale możesz spróbować zmienić przeglądarkę. Wydaje mi się, że jakiś czas temu czytałam u kogoś o podobnych problemach, ale nie zapadło mi w pamięć nic wiecej.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie , zacznij od zmiany przeglądarki jeżeli uzywasz IE to wyrzuć to jak najdalej!!!!

      Usuń
  4. w opcajcj internetowych pousuwaj historie, pliki cookie, ostatnio odwiedzane strony. To powinno pomóc

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak mnie wyrzucało z poczty i bloggera to mi komputer padł - przez to mnie wyrzucało, ale nie tylko z tych stron, właściwie z większość stron mnie wyrzucało. Procesor nie dawal rady - przeciążało go. Nieważne jaką miałam przeglądarkę... strony długo się ładowaly, nie wskakiwały obrazki, tła, a jak sie załadowała strona to mnie wywalało. Jeśli masz ten problem tylko z gmailem i bloggerem to pewnie nie to co ja mialam, ale jak z innymi stronami to może to to co u mnie było. Pozdrawiam i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. obstawiam przeglądarkę,ja korzystam z Mozilla Firefox i nie mam problemów z bloggerem, tfu, tfu;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie był również problem z przeglądarką, zmieniłam na Chrome i jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też stawiam na przeglądarkę IE nie jest kompatybilny z googlem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja akurat nie mam takiego problemu. Trzymam kciuki żebyś jak najszybciej rozwiązała problem

    OdpowiedzUsuń
  10. Może to wina przeglądarki - na mozilli często się cos dzieje...

    OdpowiedzUsuń
  11. Przegladarka na 99% ja uzywam LISKA i jest O.K.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam mozillę i działa mi bez zarzutów. Tak więc może problem z przeglądarką, albo tak jak poprzedniczki piszą, wyczyścić cookies?!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. to przeglądarka na 100%. słyszałam o tym. Korzystaj z Mozilli. w niej zawsze wszystko chodziło jak trzeba.
    trzymam kciuki:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam podobny problem, ale na szczęście rozwiązał go mój prywatny IT geek, aka mój mąż. Jeśli używasz Explorera, to się z nim pożegnaj. Blogger najwyraźniej nie lubi tej przeglądarki. Ja używam Firefoxa lub Google Chrome i wszystko działa super. A jeżeli ten problem pojawia się w Firefoxie lub innej niż IE przeglądarce, to zaktualizuj jej wersję. A co do maili gmailowych to dopytam się go co to może być i npiszę Ci później. Póki co trzymaj się i cierpliwości!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam jeszcze takiego problemu (a było ich tez trochę), mam nadzieję że szybko uporasz się z tym, ach internet czasami mocno wqrza!;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też głosuję za zmianą przeglądarki, zwłaszcza jeśli masz IE - u mnie zmiana na Chrome wszystkie tego typu problemy rozwiązała.

    OdpowiedzUsuń
  17. No to ja się nie będę powtarzać, Chrome też jest ok

    OdpowiedzUsuń
  18. To się zdarza, niestety.
    Za jakiś czas ( godzina, dwie, może jutro) wszystko będzie ok.
    Przerabiałam to nie raz. Możesz spróbować na innej przeglądarce ale jestem pewna że za jakiś czas wszystko wróci na miejsce.


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. mi też się to zdarzało ostatnio kilka razy - niestety nie rozwiązałam tego problemu a tylko go przeczekałam :) potem było ok - ale wiem ,że to tylko chwilowe:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  20. Ula , a zmieniałaś przeglądarkę ???. Najczęściej takie rzeczy dzieją się na Operze . I jak dla mnie kiedyś to ulubiona przeglądarka , tak teraz latam tylko po " chromie " :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. ja bym obstawiała wirusa...

    OdpowiedzUsuń
  22. WŁASNIE WYCZYŚĆ "CIASTECZKA"...ALBO ZMIEŃ PRZEGLADARKE...JA KIEDYS MUSIAŁAM:((JA DOSTAŁAM OD CIEBIE MAILA:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Przechodziłam przez to w zeszłym roku. Informatykiem nie jestem, ale dziwnym zbiegiem okoliczności problemy pojawiły się w momencie kiedy zaczęłam używać jako przeglądarki Maxthon`a. Blogger traktował mnie wtedy jak intruza i wszystkie moje wiadomości / komentarze wrzucał do spamu.
    Kłopoty zakończyły się kiedy wróciłam do Mozilli.

    Życzę szybkiego powrotu do życia wirtualnego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też miałam ten problem i zmiana przeglądarki pomogła

    OdpowiedzUsuń
  25. mnie pomogła zmiana przeglądrki na Mozzilę

    OdpowiedzUsuń

  26. Na moim blogu na razie jest skromnie, ale mam nadzieję, że ja też sobie kiedyś zapracuję na tak liczne grono pomocników. Gratuluję Ci takiej ilości osób zainteresowanych Twoim problemem i życzę szybkiego rozwiązania kłopotów. Brak postów na tak świetnym blogu to byłaby wielka szkoda.
    Pozdrawiam J.

    OdpowiedzUsuń
  27. Może tym razem komentarz mi sie doda bo piszę juz z 10 raz!

    Ja właśnie używam Firefoxa od wielu lat, IE to juz niepamiętam kiedy używałam... ale właśnie ostatnio go uruchomiłam, bo tylko w nim czasem mi komentarz przejdzie, w FF nie ma szans! A cookies historie itd czyszczę regularnie... ha, widzę, że bez przysiądnięcia nad problemem sie nie obejdzie, nie wiem tylko kiedy, chyba spać nie pójdę po prostu :)) Reszta stron chodzi normalnie, chyba blogger i google mnie po prostu nie lubi...

    Modeliste - no właśnie, już tak bywało wczesniej, ale mijało a teraz juz ponad miesiąc tak mam i jeszcze trochę a odpuszczę sobie bloggera...

    Anyway dziękuję Wam za chęć pomocy!! Bardzo bardzo!!

    OdpowiedzUsuń
  28. niestety nie wiem co, jak i dlaczego ale dostałam od Ciebie Uliś mailika , tackę sprawdzę i jak najszybciej odpiszę :)) Pozdrowionka i powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  29. Ulcia chciałabym Tobie pomóc, ale jestem taka niekumata w tych sprawach, że koniec świata. No może jednak nie koniec bo dziś, po przeszło roku udało mi się dodać funkcję: zobacz także... Mam nadzieję, że rady dziewczyn pomogą!
    Trzymam kciuki
    marta

    OdpowiedzUsuń
  30. Ulciu -
    Może być taki problem... że z jakiegoś powodu Firefox przestał czytać Ci bloga, ( u mnie tak jest ) Wtedy spróbuj zalogować się na innej przeglądarce, np google chrom. Druga opcja to zwyczajnie być może zbliżasz się do limitu wyczerpania miejsca na blogu i dlatego nie chce do końca Ci załadować postów.

    Buziaki Ania

    OdpowiedzUsuń
  31. Też stawiam na metodę nawigacyjną czyli.... przeczekać :))) Bloger czasem wariuje.

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  32. To na pewno przeglądarka... Albo zmień na inną, usuń pliki cookies (instrukcje znajdziesz dzięki google) albo odinstaluj i zainstaluj ponownie pamiętając aby nie wgrywać starych cookies. Miałam ostatnio bardzo podobny problem ze swoim blogiem na Interii. Natomiast wgranie kompletnie nowego systemu na pewno rozwiązałoby problem :)
    Powodzenia :)
    A ja pobuszuję troszkę, po Twoim cudownym, inspirującym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. tez tak kiedys mialam,musisz sprobowac z innej przeglądarki,:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej Ula, przede wszystkim gratuluję z okazji urodzenia córeńki :) i spełnionych marzeń :)
    A co do spraw technicznych - czy inne blogi,które otwierasz ładują się bez problemu? Czy ten komunikat zawiera też kod 503? Nie wiem czy w tym przypadku chodzi o traffic jaki generuje Twój blog na Bloggerze, ile zasobów wykorzystuje, jak "ciężki" jest (wyświetlanie pełnych postów, dużo ciężkiej grafiki). Po prostu Twój blog może być bardzo popularny i ciężki w zawartości dla serwerów Bloggera, który nie potrafi sobie z tym poradzić, stąd opóźnienia.

    Możesz skorzystać z tych narzędzi, żeby przeanalizować traffic na Twoim blogu (są darmowe):

    http://www.google.com/analytics/

    https://getfirebug.com/

    Używam Firefox i nie miałam dotąd żadnego problemu z Bloggerem (ale fakt, że mój blog to maleńki pikuś przy Twoim :))).

    Pozdrawiam serdecznie i życzę szybkiego rozwiązania problemów :).

    OdpowiedzUsuń
  35. musisz spróbować w Explorerze :)

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Zagladam tu i zagladam, ciekawa czy już coś sie zmieniło i czy Twój kłopot rozwiązany. Sama niestey nie potrafię poradzić nic więcej ponad to , co dziewczyny powyżej juz proponowały. Mam nadzieje,ze znajdziesz jakieś rozwiązanie. Jak te uwagi nie pomogą to chyba jedynym wyjściem będzie wizyta w jakimś serwisie. Może tam tęższe głowy cos poradzą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze!